sobota, 23 kwietnia 2016

Kawaii Box April by Nataliette


Kawaii Box to najbardziej urocze pudełka niespodzianki na świecie! :) Każdego miesiąca w pudełku znajdziemy od 10-12 drobiazgów o tematyce kawaii prosto z Korei i Japonii. 
Słodkie długopisy, notesy, naklejki, biżuteria, słodycze, bransoletki, zawieszki, maskotki, praktyczne dodatki i wiele wiele więcej, nie sposób wymienić wszystkiego co można znaleźć się boxie! ;) Głownie jest to asortyment sklepu - Blippo.com 
Subskrybować można na : 1 miesiąc, 3 miesiące, 6 miesięcy lub 12 miesięcy (12 miesięcy jeden box za darmo. Koszt takiego jednego boxa to ok. 20 $ czyli 80 pln :) paczka do Polski jest zawsze darmowa!  
Czas oczekiwania ok. 14 dni od zakończenia czasu zbierania zamówienia. 

Co znalazłam w moim kawaii Boxie ?:) 











 czyż nie jest słodka ? :) Jestem w niej zakochana! :)



Naklejki zwierzątka -  tutaj kupisz 
Uroczą zawieszkę buźkę - klik
Gumę do żucia - klik
Bransoletkę - klik 
Długopis - klik


Pudełko czekoladek do zrobienia ! :) 
Produkcje czekoladek pokaże w następnym poście.



Ulotki i rabat na kolejnego Boxa 







Jestem z niego bardzo zadowolona ! Na pewno zamówię następnego! :) Jestem nim zauroczona! :) 
A co wy o nim myślcie ? :)

Wyniki konkursu urodzinowego : 
Wygrywa :
( zwycięzca ukryty w jednym linku :D  ) 
GRATULUJE! 
Napisz swoje dane na mail:
nataliette@onet.pl :)
Nagrodę wyśle jak najszybciej! :)

Pamiętajcie też o konkursie Blippo.com!

Nagrody czekają! :) Wpisze swoje dane w app! :)




7 komentarzy:

  1. Jupii ;) a box ekstra, uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jak super ! Pierwszy raz widzę :) TO pierwsze pudełeczko które zamawiałaś ?
    A to fioletowe cóś ? To notes torebka czy co bo nie wiem czy coś o nim jest a nie mogę znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to moje pierwsze pudełko kawaii :) Fioletowa to moja torebka :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Aaaa tak własnie myślałam czy to już Twoje czy też była w boxie :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!