wtorek, 12 kwietnia 2016

Konkurs! Do wygrania Pluszowa pastelowa kosmetyczka By Nataliette

Witajcie! :) 
Dzisiaj mam dla Was wyjątkowy konkurs. Do wygrania cudowne, rzeczy z blippo.com ! :) 
Jest to sklep z masą rozkosznych dodatków, słodyczy, kosmetyków, długopisów, kosmetyczek, torebek, każdy znajdzie tam coś dla siebie jak i komuś na prezent ! : ) Zaraz pokaże Wam moje zdobyczy z których jestem bardzo zadowolona! :) Pokaże także słodko koszulkę którą udało mi się dorwać w KLIK za śmieszną sumę 7,99$ czyli na polskie to ok 35 zł! :D 



Koszulka - KLIK




Rozkoszny piórnik! : ) Będę w nim trzymać cienkopisy do kolorowanek :D lub pędzle do make upu, jeszcze nie wiem :D 






Koszulka - KLIK







Cudowne naklejki :D Są rozkoszne :D Lekko dmuchane i pluszowe :D Ozdobnie nimi laptopa :D




Jako fanka Hello kitty jak zobaczyłam słodki ołówek nie mogła przejść obojętnie! :D Musiałam go mieć! :) Jest świetny, jakoś jest fenomenalna! :)










Pyszne ciasteczka w kształcie uroczych koala! :D Musiałam spróbować! Juz zamówiłam kolejny smakołyk. Koreańskie słodycze uzależniają. Paczka takich ciastek kosztuję ok 13 pln. Jest teraz promocja i kosztują jedyne 8 pln! :D Pycha! 




Do wygrania 



Słodka pluszowa kosmetyczka w pastelowych kolorach! Zauroczyła mnie :D Jest cudowna:) Zmieści wszystkie kosmetyki :) 



Słodki Kalendarz :) Będzie zdobił każde biurko :) Jest w nim masa miejsca na notowanie ważnych spraw! Na pewno o niczym nie zapomnisz! 



Uroczy breloczek do klucz. Neonowy kolor sprawia, że zawsze znajdziesz swoje klucze w torebce! :D
Baner konkursowy na bloga to podwójna szansa na wygrana! 


Baner :

Co należy zrobić, aby wygrać?

W aplikacji polubić Nataliette na FBblippo.com
każde kolejne polubienie, dodanie na Instagram, Twitter, Google +, tumblr, pintrest, youtube, to kolejny los! Jeśli umieścisz na swoim blogu Repost z konkursu otrzymasz podwójną szanse na wygraną !: ) Warto dodać konkurs widocznym miejscu! :) Warto też zapraszać do udziału swoją rodzinę :) Mamę, tatę, każde kto może Wam pomoc wygrać :) 
Udostępnijcie na fb :)
Organizatorem i sponsorem nagrody jest blippo.com ! 

Buziaki! 

8 komentarzy:

  1. Biorę udział. ❤
    Dodałam na google+ jako: magdalenahuher350@Gmail.com
    Na instagramie jako; megi9613
    Na Facebooku jako: Magdalena Huber
    Pozdrawiam. ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy, życze wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział ♡
    Adres e-mail : veronie8@wp.pl
    Obserwuję jako/ Fb: Weronika Osz.., Ig: Cassandra_de_lune, Blogspot: CassandraDeLune
    Link do bloga, na którym zrepostowałam konkurs: http://hurra-rozdania.blogspot.com/2016/04/rozdanie-21.html?m=1
    Pozdrawiam i czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. hi natalie i'm still caughtup in your giveaway,and I hope I win.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!