piątek, 1 kwietnia 2016

Poczta do Nati część druga! i POCZTA DO KITTY ! By Nataliette

Witajcie :) 
Nie sadziłam, że napiszę drugą część poczty urodzinowej. W marcu zostałam zasypana wspaniałymi kartkami i prezentami! Dziewczyny jesteście niesamowite! W tym miesiącu biorę się ostro za odpisywanie by dać Wam chociaż odrobinę radości, której dostałam. Chcę raz jeszcze wszystkim podziękować. Dzięki tym listom naprawdę czułam się jakby miała gości, tak jakby ktoś mnie odwiedził :) To były najlepsze urodziny w moim życiu.  Dziękuję za Wszystkie piękne i wzruszające listy, wiadomości, przemiłe słowa, za nadzieje, której czasami mi brakuje, te listy dały mi dużo motywacji i siły - Bardzo Wam dziękuję.

Przecudna paczka od Natalki :)
Znalazłam tutaj same cudowności! Słodkie perfumy z kotkiem <3 Naklejki z Hello Kitty, pierścionek Hello Kitty, bransoletkę, tatuaże, pomponik w którym jestem zakochana!!! <3
Lakiery do pazurków, woski, cudowny list:)
<3 Wspaniała paczka! Bardzo Ci dziękuję










<3 cudowności 

                                                        
Wspaniała paczka, a w niej piękna kartka i przeurocze prezenty. Piękne lusterko, błyszczyk, kostka do kąpieli i przeurocze wsuwki do włosów, :D które mnie rozczuliły, bo ja zawszę mam je we włosach <3 Jesteś Kochana bardzo Ci dziękuję! 


Niesamowita kartka i piękny motyle do włosów :) 
Przeurocze! :) Cudowności.
Dziękuję!


Przepiękny, wzruszający list! Bardzo Ci dziękuję. 
Jestem wzruszona. Dziękuje za tyle nadziei i wiary!
Jesteś wspaniała!

Piękna  Hello Kittaśna paczką od Xooxoo :)
Dziękuję Ci serdecznie :) Jest przepiękna! :)
Otrzymałam również dodatki maseczki :) do twarzy i włosów, naklejki <3  :)
Oraz woski do kominka! :) Dziękuję!




Przesłodka kartka od Madziek! :) Same pyszności :) Kawka, czekolada, kinder<3 który uwielbiam! :)
Dziękuję Ci bardzo! 




 dids

Przesłodka kartka Babeczka od Dids:D Rozkoszna prawda? :D 
Karteczki, naklejki <3 i gąbeczka :) Bardzo Ci dziękuje za wszystko! :)




Cudowna kartka od Diabollo! :) Dziękuję ! Jest taka wspaniała:) Nie mogłam sobie wymarzyć piękniejszej! 



Kartka wykonana przez Patriz :) Bardzo Ci dziękuję! :) 
Jesteś śliczna! 
Dziękuję Ci za wszystko!




Cudowna kartka od Ksanaru! :) 

Dziękuję jest piękna taka pastelowa<3, a te gumeczki! Cudowne :) Pastelowy różowy to mój ulubiony kolor <3 Dziękuję! :)





Rocksy :) dziękuję za piękna kartkę! :) Jest niesamowita! :) I bardzo zdolna :) 
Twoja kartka jest przecudna! 
Dziękuję za prezenty :) Kule do kąpieli, kremik, maseczki :) Cukierki za wszystko! :)






Cudowna kartka od Cormi :) dziękuje za słodycze, herbatkę i dodatki :) 
Cudowne życzenia! :) Dziękuję!


Wszystkie urodzinowe paczki <3
Dziękuję!




Poczta do Kitty będzie w Niedziele/Poniedziałek :) 



12 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że mogłam coś dołożyć od siebie do tej radości! :) ~ ksanaru

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabierało się tego , same cudowne listy i paczki. Cieszę, się, że jestem wśród osób, które sprawiły Ci przyjemność z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości :) Najwspanialsze uczucie, kiedy ktoś o tobie pamięta, kiedy poświęca czas by przygotować niespodziankę tylko dla Ciebie i wkłada w to swoje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O i mój list się tutaj znalazł ;) Super paczuszki, nazbierało Ci się tego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Clouders wiedzą co dobre! <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!