czwartek, 12 maja 2016

Haul Sin Say, zakupy, robimy czekoladki, list i zdjecia z 3 miesiecy by Nataliette

Witajcie! :)
Długo zbierałam się do zrobienia Haulu. :D Ostatnio mam lenia. :D Dużo czasu spędzam na słoneczku :) Chcę wykorzystać ten czas lata ciesząc się słońcem. 
Co do zakupów to;

W sin say zakochałam się w czarnej torebce, w stylu Chloe, jest cudna! Bardzo pojemna.
Była moim must have! Wszystko dokładnie opisze na dole :






 Koszulka - Sinsay 12,99 pln
ślicznie zdobiona koronką :) 



 Torebka - Sinsay 59,99pln 






Bransoletka - Sinsay  5,99pln


 Skarpetki we wzroki - 12,99 pln 
Stópki -  14,99 pln


 Bransoletki - Sinsay 14,99pln

  
Bransoletki - Sinsay 14,99pln


Nowy nabytek Iphone 6s 64GB :) w kolorze złotego różu. Marzyłam o nim i mam! :)
Jest cudowny! :) 

Apple.com - 3700 pln




 Buty - 80 pln z wysyłką o ile dobrze pamiętam.
Są cudne, bardzo wygodne :) są w moim ulubionym pastelowym kolorze :D 


 Drobiazgi z Blippo.com

Cała zawartość KAWAII BOXA o którym pisałam tutaj 
<3
20$ - ok. 80 pln
Jestem zakochana w tym pudełku <3 :D Na pewno zamówię jeszcze... I jeszcze D: 

To właśnie w Kawaii Box znalazłam koreański zestaw do robienia czekoladek. 
Zrobienie ich było naprawdę banalne, nie trzeba znać języka, wystarczy posługiwać się instrukcją obrazkową. :)




 pudełko 


 instrukcja 



 zawartość pudełka 


3 rodzaje czekolady:
Truskawkowa 
Mleczna
Biała
Patyczek
Cukrowe kuleczki do ozdabiania czekoladek
Foremka


Bierzemy miskę, nalewamy gorącą wodę, 
wrzucamy tubki z czekoladą, po ok. 3 minutek możemy je wyjąć. 
Odcinamy końcówkę. 
Zalewamy miejsca w foremce według naszego uznania mieszając smaki czekolady. 
Odstawiamy do lodówki na ok. 20 minutek. 



  Wyjmujemy je z foremki. Czekoladki idealnie wychodzą, nie kruszą się, nie są miękkie. Pysznie smakują! :) Foremka jest bardzo trwała, więc można ją używać wielokrotnie. 
Mnniam! 




 Oczywiście Kitty była pierwsza do degustacji :D 





Zdjęcia Listów Urodzinowych do kochanych Clouders. 
Mówiłam Wam o tej akcji Listowej gdzie przez cały rok wysyłamy do siebie urodzinowe listy:) 
Dzieląc się kartkami, życzeniami, drobnymi upominkami. 
Dwa Kwietniowe.

3 Listy Majowe. Które oczekują na wysłanie. 
: ) Mam nadzieje, że dziewczynom spodobają się dodatki.:) Woski, świeczki zapachowe, róże do kąpieli... :)




Ostatnie zdjęcia moim starym iphonikiem :D Zrobione jeszcze w marcu przy porządkach. 







 Początek kwietnia ze śniegiem :) widok z rana jak w wigilię. :D 


 od ukochanego Borysa <3


Piękny Maj, nie ma dnia bym nie spędziła go na powietrzu. Podziwiając piękny krajobraz:) Coś niesamowitego! :)











Miłego Dnia! :) Piękne! :)

12 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!