wtorek, 7 czerwca 2016

Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji by Nataliette

Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji 

Charlotte Cho

Książka która otrzymałam od Mamy w prezencie na Dzień Dziecka. Marzyłam by ją przeczytać. Gdy ją dostałam byłam najszczęśliwsza na świecie!: ) 
Wciąga od pierwszej strony. Spodziewałam się, że będzie więcej obrazków :D a jest tylko klika duży ilustracji autorstwa Gemmy Correll.
 Sekrety urody Koreanek to nie tylko tajniki urody. To opowieść o młodej dziewczynie, która pragnie powrócić do swoich korzeni, spełniać swoje marzenia i być szczęśliwą! :) 

Co jeszcze znajdziemy w książce : 

Porady dotyczące pielęgnacji różnych typów cery.

Porady dotyczące rodzajów kosmetyków i ich zastosowań.

Analizy najistotniejszych składników kosmetyków.

Opisy marek koreańskich produktów dostępnych w sklepach internetowych.

Porady #sekretsoko

Poradnik niewidocznego makijażu 










                     
   Opisy Seulu, ulubionych miejsc Charlotte Cho 









Kto czytał ? :)


Spotkajmy się na :

Insta : ByNataliette


Snap : bynataliette



 KLIK

12 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie, coś fajnego :) Nie słyszałam nigdzie o takiej książeczce :) Gdzieś znajdę to zrobię sobie prezent :D
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo może to być całkiem ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ! jaki masz piękny i słodki aparat z Hello Kitty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i uwielbiam, a ilustracje w niej są mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie już od długiego czasu ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ta książka :) polecana w Blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!