czwartek, 2 czerwca 2016

Slodkie dodatki,kosmetyki, drobiazgi, zakupy - by Nataliette

Witajcie :)
Skusiłam się na parę słodkich dodatków, które chcę wam pokazać. 
Był bardzo tanie kosztowały od 1 $ - do 13 $ czyli od 4 pln do 52 pln. 
Czekałam na nie ok. 2 tyg.  
Jakość produktów jest bardzo dobra! :) Wszystko opiszę pod zdjęciami. 




Wyciskacze do tubek - cena 4 pln za sztukę. 
Są bardzo dobrej jakości a ich uroczy wygląd cieszy oko. :) Są dostępne przeróżne wzory. Ja wybrałam kotka, pandę, misia  i żabkę. :)


 Opaski do spania słodkie pandy:) kosztowały 4 pln za sztukę. 
Kupiłam je zmyślą o prezentach dla bliskich :) Są bardzo dobrze wykonane i niesamowicie mile w dotyku. :) 


 Piękne lusterka w róże <3 Kupiłam dwa kolory pudrowe i fusja. 
Są dobrze wykonane. Zmieszczą się w najmniejszej torebce. :)
Cena 6 pln za sztukę. 




 Koreański puder w pięknym opakowaniu <3 jestem nim oczarowana! :) Wybrałam numer 2 (delikatny beż).  Bardzo dobrze kryje. Daje naturalny wygląd. Cera wygląda świeżo i promiennie. 
Cena 13, 50 $ czyli ok 56 pln





 Ozdobne nakładki na klucze :) Wybrałam kilkanaście wzorów.
Cena 1 $ czyli 4 pln za sztukę








 Etui na telefon kupiony na instagram :)
Kosztował 34 pln :) 




BDSKLEP.pl
Zapas kinder czekolady :D  która uwielbiam! :) 2,32pln za sztukę
Kupiłam tam również Kawe i szampon dla babci :) 
Szampon Joanna 6pln
Kawa Galca - 5 pln 

ALLEGRO
Kawe nescafe Taster kupiłam na allegro  - 60 pln


 Torebka 
czarna kopertówka, dostałam ją w prezencie od Borysa:)





Balsam kotek - prezent od Borysa :) 



Kremy Loreal kupione na prezent :)
40 pln za sztukę :)
empik.com 


Prezent dla Kitty od Whiskas:)



Prezenty Borysa które dostał na Dzień dziecka od mojej mamy:) W następnej notce pokaże co dostał ode mnie :D :) I moje prezenty :) 




 Cudnie pachnący krem do rąk <3
 i żel <3 
do tego 2 książki Tom Clancy:)


a na koniec :) Kolekcja moich WSZYSTKICH perfum :)
<3:)



Pamiętajcie o konkursie! :)
Do wygrania cudne nagrody ze zdjęcia :)


Buziaki! :)


8 komentarzy:

  1. same cudeńka loovvee ❤����������
    cudne zdjęcia , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać te Twoje sweet fotki sweet rzeczy :D Zauroczyły mnie wszystkie rzeczy z pandami i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to cenna uwaga! :) Będę robić jeszcze częściej haulki sweet rzeczy! :D Buziaki! :)

      Usuń
  3. Dużo z tych rzeczy które pokazałaś znam i mam. Bardzo zainteresował mnie ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go :) Jest bardzo dobry i taki lekki na twarzy:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!