wtorek, 14 czerwca 2016

Wygrany SWOP na DressCloud by Nataliette

Dzień dobry! 
Dzisiaj chcę pochwalić się cudną nagrodą z DRESSCLOUD. 
Gdzie wstawia się zdjęcia swoich kosmetyków, ubrań, dodatków. Dzięki temu zbiera się punkty i wymienia na nagrody. Jestem uzależniona od tej strony od roku. To już moja druga nagroda. Więcej o DC pisałam tutaj - KLIK
Możecie założyć konto tutaj - KLIK 
To bardzo proste. Zachęcam Was do tego, bo naprawdę  warto! Nagrody są cudowne a dziewczyny i cała społeczność niesamowicie kochana! :)
Uwielbiam spędzać tam czas ! :) I Chętnie rozdam Wam kryształki na portalu <3.

Wygrałam swopa premium - miałam kilka nagród do wyboru i mogłam skomponować sobie to, co najbardziej przypadło mi do gustu.


Cała nagroda była pięknie zapakowana. Każda paczka jest perfumowana, po otwarciu zapach roznosi się po całym domu. 

Do  swopów majowych były dokładane bakalie.


Każda paczka to liścik i jak dla mnie mega cenna naklejka :DDD Będzie zdobić mi laptopa. <3



Odnośnie nagród wybrałam sobie cudowne lusterko z forever 21 <3 Kocham tę markę i kocham ich słodkie dodatki! JA po prostu uwielbiam takie pierdzioszki! :D Zawsze mi mało :P



Druga rzecz to skarpetki z Forever 21.
Tak samo jak słodkie drobiazgi kocham skarpetki - jestem skarpeciarką :D 
Uwielbiam<3 najbardziej pluszowe lub frotte, ale te były tak słodkie, że musiałam je wybrać. :D




 Uroczy żel do ciała marki treaclemoon. Kwaśnosłodki zapach. Bardzo przyjemny :) no i różowe opakowanie :D 


Matowa szminka GoldenRose :D Bardzo trwała! Kolor jest bardzo intensywny. <3
Jestem z niej bardzo zadowolona. Mam podobną z MUR, są bardzo do siebie podobne. Zaryzykuję powiedzieć takie same. Z tym, że ta z MUR jest o 50% tańsza i ma fajniejszy aplikator do nakładania. :) 


Tak prezentuje się całą nagroda <3


Trochę słodkości z mojego INSTA! :)






 Co u mnie? :) 
Wszystko w porządku. Spędzam czas na powietrzu. :D Ciągle próbuje ogarnąć się i zrobić porządek w szafie, ale jakoś nie mogę :D Czytam książki, oglądam filmy, spędzam czas z rodziną. :) Czekam na klika paczek do testowania z USA I Australii. Będzie też konkurs gdzie będą do wygrania słodycze zagraniczne. Na blogu na pewno nie będzie nudno:) To tyle :)
Słodkiego Dnia! :)



Buziaki! :) 
Widzimy się na! :



3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!