niedziela, 24 lipca 2016

Haul Avon, krem domek, słodkie dodatki by Nataliette



Witajcie :) Dzisiaj przychodzę do Was z zakupami i prezentami. :) Ten miesiąc był jak gwiazdka. :D 
Dostałam same cudowności. :) Za która dziękuje Mishibox, Esian MALL <3 Wam również :)
Zakupy są głownie z Avon i AE :) i drobiazg z Oriflame. 
Wszystko opiszę niżej :)

Cena Etui uszka - ok. 10pln
Ombre - ok.  5pln
Wyciskacze -  ok. 4 pln za sztukę. 
Słodkie Etui z uszami <3 strasznie mi <3 zrobiłam się maniaczką wszystkiego co uszate. Ubranko jest wykonane z bardzo delikatnego i przyjemnego w dotyku sylikonu. Logo miky można ściągać i szpanować jabłuszkiem :D.  Etui jest na model 6s iphone. Drugi to zwykle ombre antypoślizgowe :)
 Na zdj widać kolejne wyciskacze świnki na które się skusiłam <3 są przesłodkie :D 

Krem do rąk zamknięty w słodkim domku :)
Zapach kwiatowy. Jak zobaczyłam takie słodkie opakowanie kupiłam od razu :D. Na pewno zamówię inne wersje. :)
Cena takiego kremu to ok. 30 pln



Jak już wspomniałam zakupiłam kolejne wyciskacze :) Każdy kosztował ok. 4 pln za sztukę. :) 



Hello Hair :) Maseczka do Hello Hair świetnie odżywia  :) Przy regularnym stosowaniu widać znaczną poprawę w kondycji włosów. 
cena 18 $ - ok.72 pln 
Jest warta wypróbowania :)
Do kupienia - KLIK 

Kolejne etui na telefon ukryte w płynie do mycia szyb :D 
Moschino
do kupienia - KLIK 

A tak cudnie zapakowany prezent dostałam od rodziców ukochanego <3 aż żal było otwierać. Wszystko było ofoliowane z różową kokardką. <3 
W środku były cudne perfumy Calvin Klein Obsession Night, śliczne pachnący truskawkami olejek do kąpieli, ulubiony szampon, nivea do demakijażu, piękna szkatułka muszelka, balsam do ciała Avon :)


Apple Fresh

Nivea 

Olejek do kąpieli :) Celebrate Cosmo 


Cudna szkatułka muszelka <3



Balsam do ciała Avon 


Piękne perfumy Calvin Klein Obsession Night

"Kompozycja zapachowa przywodzi na myśl ciepłą, letnią noc, podczas której możesz poczuć się zmysłowo i uwodzicielsko. Jest idealna dla kobiet, które lubią być w centrum uwagi. Jednocześnie perfumy te są niewiarygodnie świeże. Doskonale podkreślą osobowość wyrafinowanych, energicznych kobiet.
Calvin Klein Obsession Night będzie poprawiał Ci humor zarówno w wyjątkowe wieczory, jak i w piękne, słoneczne dni. Dzięki niemu będziesz tajemnicza, uwodzicielska, zmysłowa, a jednocześnie radosna i beztroska."

Zakupy Avon


Senses Garden 8,99 pln za sztukę 3 za 26,97 pln -  KLIK 


Tonik  Clearskin - 9,99 pln za sztukę kupiłam 4 więc w promocji wyszło - 39,96 pln 


Tonik fioletowe były po 7,99 pln  za 3 - 23,97 pln


Męski Żel do ciała kupiony dla Boryska <3 3,99 pln za sztukę 
2 w promocji - 7,98 pln 




Żel pod prysznic Woda kokosowa i Karambola 18 pln 


Balsam do ciała Woda kokosowa i Karambola 17 pln


Pachnąca mgiełka Woda kokosowa i Karambola 
8,99 pln


Woda toaletowa Summer White Bright - 41 pln


Płyn do kąpieli konwalia - 9,99 pln 

Preparat do demakijażu - ulubieniec <3 
8,99 pln za sztukę za wszystkie - 44,95 pln



Roll one Avon Cheris 5,99 pln


Sunset - 5,99 pln
Krem z wiśni z Oriflame.
Odświeżający krem do rąk z ekstraktem z wiśni

14,90 pln


Krem do rąk - 4,99 pln za sztukę za wszystko 9,98 pln

Woda perfumowana Avon Cherish - 48  pln


Męski żel do ciała Xtrem XXL  - 14,99 pln



Dezodorant antyperspiracyjny w sprayu On Duty Men Active
12,99 pln
Kosmetyki dla Borysa :)



Cudowne róże od Borysa <3





Esian Mall Beauty BOX - KLIK cała zawartość :)


:)
Czekam teraz na kolejnych 18 paczek z moim zamówieniem :) więc niedługo kolejny Haul :)  najsłodszy Haul Ever. :D 
Buziaki. 


Ps. Rozdanie wygrywa :

maryla-jesionowska@wp.pl

na odp jak zawsze czekam 7dni.

Gratuluje!

13 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę się zaopatrzyć w takie wyciskacze. Przypominam, że na na blogu wciąż trwa rozdanie i pomadka Lancome.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie rzeczy! Same wspaniałości z Avonu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zrobiłaś zapasy z Avonu :D . Krem domek jest przecudny <3 Jak wszystko inne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sercem mi się raduję jak widzę, że wciąż do mnie zaglądasz <3 bardzo Ci dziękuję :) Zrobiłam zapas, bo rzadziej zamawiam i wszystko mi się pokończyło. Buziaki :*

      Usuń
    2. A czemuż bym miała nie zaglądać, jak tu same słodkości? :D Aż przyjemnie popatrzeć :*

      Usuń
  4. Ten krem zamknięty w domku jest przepiękny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Te toniki z Clearskim u mnie się bardzo dobrze sprawdzały. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!