piątek, 1 lipca 2016

Zakupy, prezenty, nowości kosmetyczne by Nataliette


Witajcie :) 
Dzisiaj Haul z ostatnich 2 tygodni. :D 
Nazbierało się tego aż dwie półki:D a oczekuję kolejnych paczek, więc postanowiłam, że Haule będą częściej. Raz na miesiąc  nie jest do ogarnięcia, taka ilość rzeczy.




Kolorowanki kupione na koreańskiej stronie za 6 pln 
Piękne magiczne obrazki, tajemnicze ogrody. Duża ilość detali. :) Raj dla maniaka kolorowanek.





Kocie balsamy- prezent od Borysa znalazłam je w pięknej torebce która wkrótce pokaże w nowym wpisie "what is my bag?" :D 





Torebki do pakowania drobiazgów. Świetnie się sprawdzają jak dajemy na prezent coś malutkiego a nie wiemy w co to zapakować. :) Woreczek pomieści bransoletkę, zawieszkę, kolczyki, pierścionek, wisiorek, po prostu coś drobnego :) Ja pakuję do niego nakładki na klucze. 
Cena woreczków. hmm ok. 6pln  o ile dobrze pamiętam za 100 sztuk.


Naszedł mnie ostatnio szał na markę AA. 
Mają świetne kosmetyki. A, że kupowałam coś na prezenty dla bliskich postanowiłam kupić także sobie parę drobiazgów. 



Balsam pod prysznic. Idealne dla kogoś kto nie lubi balsamować się po kąpieli. :)
Kupiłam 5 sztuk :) 



Balsam tradycyjny, że tak napiszę :D który genialnie nawilża. Żałuje, że kupiłam tylko jeden. :D 
Na pewno zmówię więcej. :)



 Zimowy zestaw z myślą o zime. :D Balsamy do ust, kremy do rąk i krem do twarzy:) 
Mam takie 2 zestawy. Na pewno ofiaruję komuś na prezent. :) 



Krem do twarzy z filtrem 20


 Pomadka by nie pękały usta. 



 Pomadki migdałowe do ust <3 :)


 Męskie kremy do twarzy które kupiłam na prezent. 


 Zestaw peelingów do ciała Algi i Aloes. :) testuje ten niebieski i jest świetny!: ) 
Wart wypróbowania.:)



 Kolejny męski krem kupiony na prezent :)


 Krem pod oczy dla kochanych seniorek :D 


 I coś na ich twarze:)


 Coś dla Mam :D

I tak wyglądało całe moje zamówienie kosmetyków AA :) 
jestem strasznie zadowolona, bo udało mi się kupić fajne prezenty:) 



 4 pudełka HIT BOX :D są genialne każdą rzecz opisałam w wcześniejszym wpisie, są tak genialne, że skusiliśmy się o kolejne 4 w tym miesiącu :) - KLIK
Pudełka po nich są bardzo praktyczne :D 


Tonik oczyszczająco rozświetlający marki Loreal kosztował ok. 18 pln :) 
Pięknie pachnie i świetnie oczyszcza twarz. 



 Pudełko Mishibox 20$ o który pisałam - KLIK


 Japan Candy box który możecie wygrać - KLIK


Prezenty z okazji naszego święta :)
Ofiarowałam Borysowi ramkę z naszym zdjęciem i płytę z jego ulubioną muzyką :)<3


Od Boryska dostałam świetną książkę i grę komputerową:D i oczywiście piękna kartkę w moim uroczym stylu z misiem <3 z cudownej kwiaciarni EwaART




 Kolekcja moich nowych gier szybko się powiększa <3

I to tyle :) 
Mam nadzieje, że drobiazgi przypadły Wam do gustu! :)

13 komentarzy:

  1. wow! świetne zakupy, zazdroszczę Ci możliwości tyle wydawania :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile fajnych rzeczy, super zakupy :) Fajne te małe woreczki na prezenty, przydałyby mi się takie :D i te kocie balsamy do ust <3 cudne :D Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego towaru. Ale tak tu miło u Ciebie, że w ogóle się nie znurzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki AA. W rozsądnej cenie dają kawał porządnego towaru.

    OdpowiedzUsuń
  5. same cudowności , te balsamiki do ust są przesłodkie ❣♥❣

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!