sobota, 6 sierpnia 2016

ETUDE HOUSE Pink Bird Box July #1 Sweet BOX by Nataliette

Hello! :)
Jak już napisałam na pamiętniku, zostałam polską ambasadorką ETUDE HOUSE :) Ich Pink Bird ( jest to klub osób/ambasadorów z całego świata, którzy mają przyjemność testować nowości ETUDE HOUSE,) - jestem z tego powodu taka szczęśliwa i dumna, czuje się niesamowicie wyróżniona i doceniona. Dzięki temu dostałam dużą ilość motywacji do dalszego blogowania. :) Nawet nie wiecie, ile mi to daję przyjemności, frajdy i poczucia bycia potrzebną. Wiem, że nawet siedząc w domu można robić to co się Kocha i Lubi. :)  Nie mogłam sobie wymarzyć piękniejszego życia :) Mam wszystko to co jest najważniejsze, wspaniałą rodzinę, miłość i bloga :) I WAS oczywiście :) moich gości:D  
<3
No, ale przejdźmy do pudełka. Do tego pięknego boxa:D. Dodam, że wszystko było zapakowane w różową folię, co już mnie ucieszyło, trochę żal mi było otwierać ;D, ale ciekawość wygrała. 
Pudełko Pink Bird Box July. 
Prawdą, że piękne ?: D











 Co znalazłam w środku?

Nowość od ETUDE HOUSE 

Torebkę Marki - Dear My Universe



Kredki Play 101 to seria produktów przeznaczonych do makijażu oczu, ust, policzków! :) Bardzo uniwersalnie:D. Kolory można dowolnie łączyć co daje jeszcze większe pole dla naszej fantazji. :)



Eng:

Pink Bird Box July ETUDE HOUSE


 Play 101 series, including 15 colors eye, cheek and lip makeup :). 
Color #5 (brown) For Eye Shadow 
Color #20 (red) For Lip
Handbag : Dear My Universe 




 Play 101 Blending Pencil  #5 jako cień do oczu
świetnie rozprowadza się na powiece, nie załamuję się w kącikach :) 
Kredka jest dobrze pigmentowana. :) Testowałam ją na powiekach. :) 

Eng:
Color #5 (brown) For Eye Shadow 



 Play 101 Blending Pencil #20  do ust i policzków! :)
Intensywna czerwień :) utrzymuje się cały dzień na ustach! :)
Połączyłam ją z ciemniejszą matową pomadką :) 
Wygląda genialnie

Eng:
Color #20 (red) For Lip
My make up with Blending Pencil:) 
I use :
and MUR Lipstick 
Eyes - ETUDE HOUSE  Play 101 Blending Pencil #5 
:)







Dear My Universe, to torebki uwielbiane przez młode Koreanki.

Mają świetny design. :)  
Torebka jest to typowy "worek" w stylu Boho, który wykonany jest z grubego materiału, ma regulowany pasek. Strasznie mi się podoba ! :)

Świetnie nadaje się do szkoły lub pracy. :) 
Gdy ją zobaczyłam myślałam, że to mała torebką, po rozłożeniu okazało się, ze jest średnich wymiarów. 

Eng:
Dear My Universe is fashion brand popular for Korean girls. I love it this bag. :)
This is navy blue.  Perfect to school. :) I Is so sweet! :) Love this heart on bag. :)







Love :)

Co myślcie o Boxie ?:) 

Buziaki ! :)
Xoxo!
Ps. Film z boxem na moim kanale :





More on:
http://www.etudehouse.com/


https://www.instagram.com/etude_official/

https://www.youtube.com/user/etudeblog


ByNataliette on:

instagram.com/bynataliette/


Facebook:

https://www.facebook.com/ByNataliette/

9 komentarzy:

  1. Same cudowności :) . Chciałabym kiedyś móc coś przetestować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :* Kredki są świetne! :) i bardzo trwałe. :)

      Usuń
  2. I love the video and the pictures (unfortunately I cant understand the text! .__. )

    But anyway, I am pink bird member, too. Hope we all can make this program well! :)
    Congrats to you for winning it! <33

    Greetings, Rosalie
    from http://twinblogg95.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!