środa, 3 sierpnia 2016

"Love With Natali" Torebka VUCH by Nataliette

Long Prom Dresses


 Dzień dobry!
Pragnę pokazać Wam nową torebkę marki VUCH z  kolekcji BUDDY. 
Jestem nią oczarowana. Skradła moje serce od pierwszego wejrzenia jak mówi dewiza sklepu 
"„NIE KUŚ” ja chcę „VUSZ” i żadnej innej." dodałam by jeszcze " i żadnej innej nie kupię już ;D " 

Na zdjęciu model "Natali". <3 
Torebka jest bardzo pojemna, ma wiele "zakamarków" : przestronne dwuczęściowe wnętrze,dwie duże wewnętrzne kieszenie na zamek, Dwie wewnętrzne kieszonki na drobnostki np. telefon, portfel lub na klucze. :)
Bez problemu pomieści dokumenty, zeszyty, czy też książki. Będzie idealna do szkoły, na uczelnie do pracy. :) Do torebki jest dołączony długi pasek.
Jest starannie wykonana, z dbałością o detale, z najwyższej jakości materiałów. 
Każda torebka marki VUCH ma 2 letnią gwarancje!! :)
Bez wątpienia posłuży mi wiele lat. 
Jej elegancki wygląd pasuje do wielu stylizacji: na randkę, uroczystość, przyjęcie, kolacje, a nawet do pracy czy szkoły jak wspomniałam już wcześniej. :)



Do kupienia - KLIK 


Torebka przyszła do mnie błyskawicznie. Pięknie zapakowana w  specjalny worek do przechowywania, pudełko  i kokardkę <3. Mało sklepów dba tak jak VUCH, <3. A tak zapakowany prezent cieszy oczy:) i sprawia niesamowitą radość.




 Stylizacja 
Spodnie z dziurami, połączone z romantyczną bluza w róże. idealnie współgrają z torebką :)


 Torebka - KLIK 176, 92 pln
Zegarek SPIRT - 109 pln
Perfumy Hugo BOSS Nuit - 250 pln
Tusz Loreal - 59 pln
Pomadka Too Faced - 89pln
Bronzer Too Faced - 59 pln
Serduszko MUR - 29pln
Spodnie - 99pln
Bluza - 99pln







  Jak podoba Wam się moja nowa torebka ?:) 


5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!