wtorek, 2 sierpnia 2016

Too Faced Set Obsessive, zestaw kosmetykow za 69 pln! By Nataliette


 Hello:)
Too Faced Set Obsessive to zestaw kosmetyków do perfekcyjnego makijażu. Jestem zakochana w TF i ten prezent od mamy sprawił mi OGROMNĄ radość. :D  Pięć starannie dobranych najpopularniejszych produktów Too Faced.

W pudełku znalazłam : kultowy tusz do rzęs Better Than Sex, pełen kolagenu, który pogrubia, wydłuża i podkręca rzęsy, nadając im wyrazistości i niezwykłej grubości (do 1944% więcej objętości). Ten efekt widać! <3
Matowy puder brązujący Chocolate Soleil, wzbogacony w puder kokosowy, aby skóra wyglądała na naturalnie opaloną. 

Szminka w płynie Melted, która bardzo długo utrzymuje się na ustach :) odcień : chiuaua.

Podkład pod cienie do oczu Shadow Insurance, który utrwala cienie, zapobiega załamaniom i utrzymuje się nawet przez 24 godziny. :)

podkład do twarzy Hangover, wzbogacony wodą kokosową, składnikami na bazie probiotyków i dodatkami regenerującymi skórę.








  Podkład pod cienie do oczu Shadow Insurance,


 Szminka w płynie Melted


 Tusz do rzęs Better Than Sex


                                                            Podkład do twarzy Hangover


  puder brązujący Chocolate Soleil



 Skromna kolekcja, mam nadzieje, że będzie się powiększać <3 wypatrzyłam już parę kosmetyków :D, szkoda tylko, że dostępność w Polsce jest tak ograniczona ;(, są tylko w SEPHORA.pl, więc wiele z moich Too Faced marzeń będę musiała zamówić zagranicą.

Jak podoba Wam się zestaw ?:)

8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!