wtorek, 13 września 2016

Follow me Dreams Summer by Nataliette

Long Prom Dresses
Witajcie:) 
Ulubiona letnia stylizacja z ukochana spódniczką. Dobrałam do niej wiązaną ala jeansową koszulkę.:) Do pełnieniem jej jest cudowna kocia torebka od Borysa <3. Marzyłam o niej. Jest przepiękna. :) Do tego buty! Trampki lub szpilki.:) Dwa warianty świetnie ze sobą grają. :)
Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu. :)



Koszula - SINSAY 
Buty  - Allegro 80 pln 
Torebka  J<3siny - 500 pln 
Spódniczka - 500 pln 








Klika cudowności. 
15 września w SHEIN wysyłka jest free! Nie ważne czy kupisz coś za 1$ czy za 2$. Każdy przedmiot wysyłany jest kurierem za darmo:). Przygotowałam dla Was parę cudownych itemek z wyprzedaży. :D
Strasznie podoba mi się ten szarą żółty zestaw :D. Plecak jest genialny! :D 


Plecak  - KLIK
Torebka - KLIK
Plecak - KLIK

 Plecak - KLIK
Spodnie - KLIK
Koszulka - KLIK
 Torebka - KLIK
Bluza - KLIK
Buty - KLIK
Torebka - KLIK
Okulary - KLIK
Koszulka - KLIK

Jak Podoba Wam się stylizacja ?:)
Buziaki! :)

12 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!