niedziela, 18 września 2016

Kosmetyki, dodatki do domku, urocze skarpetki, HAUL by Nataliette

Witajcie,
Mały haul słodkich drobiazgów. . :) 


Różnokolorowe kubki przypominające słoik. :) 
Kupiłam wszystkie dostępne kolory.  Każdy kubek miał rurkę i nakrętkę. :) Fioletowy ofiarowałam Borysowi z okazji Dnia Chłopaka. Niebieski Mamie. :) Resztę również zamierzam ofiarować :D. W sumie kupiłam ich 8! :) Są wartę ceny<3. :) To hit każdego lata. 







Żel do mycia i włosów cała z słodkim konikiem :D. Skusiła mnie urocza postać na butelce. Kosztował ok. 6 pln. :)


Zapach Brait Moon Garden -  Odświeżacz powietrza w postaci suchej mgiełki.
cena ok. 8 pln


Loreal Paris Nutri-Gold 
Odżywczy tonik do twarzy Olejkowy Rytuał.
Cena 17 pln
Ma piękny zapach i świetnie oczyszcza skórę. :)


Ardor odświeżacz w żelu, 
zapewnia długotrwałe odświeżenie powietrza w różnych pomieszczeniach. Działa skutecznie i bardzo długo.
Zapach waniliowy.
Cena 7,50 pln


20 Under Twenty Anti Acne 
Oczyszczająco - matujący żel do mycia twarzy 200 ml
Od tygodnia mój ulubiony produkt. Świetnie myje twarz. :) Nie wysusza skóry.;)
13 pln








Reszta drobiazgów kosmetycznych:




Urocze skarpetki z myszką:) 
Uwielbiam pluszowe ! :D 
Dostałam je od Borysa:)



Słodkie skarpetki kotek :) W uroczym domku :D.
Kosztowały 20 pln


Cała kocia zgrają dodatków 
Opaska z kotem
Kosmetyczka
Ręcznik do twarzy
Krem do rąk z kotkiem
Skarpetki :D 
Kociara ze mnie! 


Opaska w róże :) 
Jest prześliczna i bardzo dobrze wykonana :)
 kosztowała bardzo niewiele. :)


Paletka ETUDE HOUSE PINK SKULL <3

Disney <3 uwielbiam wszystkie kosmetyki z postaciami Disneya <3

Prezenty od rodziców Borysa :)
Olejek do kąpieli z Borowiną

Lawendowy żel do mycia ciała :)
Borowina do kąpieli :)

Piękna bransoletka z serduszkiem <3


Cudowne róże od Borysa <3


To tyle :) Zapraszam Was na mojego insta, gdzie codziennie pokazuje coś nowego! :)
Buziaki! :)




5 komentarzy:

  1. Cudowne rzeczy, słodkie rzeczy :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te kolorowe słoiczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze są te urocze kotki w domku! Uwielbiam takie słodkie, cieplutkie skarpetki damskie! takich nigdy dość kiedy za oknem pojawia się zima.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!