czwartek, 1 września 2016

Zakupy dodatków, prezenty same słodkosci by Nataliette

Witajcie! :) 
Mimo iż ostatnio moje zakupy są dość małe i skromne, pragnę pokazać Wam klika nowości. :)
Na bieżąco pod zdjęciami będę je opisywać :) 

 Słodka zawieszka króliczek, którą dostałam od Borysa :) 
Cena 100 $ czyli ok. 400 pln.
Marzyłam o nim! Przyszedł jak widzieliście na moim "instasnapie" w czarnej trumience. :) Oryginalny i tylko mój. Marzę o takim jeszcze różowym i szarym<3. 
Mam nadzieje, że kupię. ;)


Pomponik serce - 10 pln
Wyciskacze - 4 pln za szt
Case - 10 $ - 40 pln


Nakładki na klucze - 4pln za sztukę.

Dmuchany falming - 3 pln :D

urzekł mnie, świetnie wygląda na zdjęciach. :) Kupiłam dwa jeden będzie w prezencie na wymianie. Która już niedługo rusza na blogu! :)


Portfel lama na drobne - 10 pln :)



 Zawieszka Sinsay - z wysyłką 21 pln


 Słodkie pastelowe skarpetki 15 pln 
za 6sztuk :) z uroczym wzorem serc :)







 Etui na telefon z Kim - 10$ - 40 pln 


niebieski pomponik 12 pln


różowy pomponik 12 pln


Kartki urodzinowe na listy/paczki/kartki z życzeniami :) 3pln za szt



Pędzle z Hello Kitty. Marzyłam o nich od dłuższego czasu. Zobaczyłam je na promocji za niecałe 3 $ czyli 12 pln  z wysyłką - musiałam kupić. Świetnie wykonane. Bardzo miękkie. No i ten kotek! :)
Cały zestaw zapakowany był w metalową puszkę z Kitty:).






Kolejne wyciskacze do pasty
4pln za szt


Karteczki za 80 groszy ! 
Były na promocji:) są świetne i praktyczne, do paczek i listów. :)


Kocie naklejki. Cały kartonik za 3,77 pln:) z wysyłką. :) Musiałam kupić! :)


Kocia opaska - 3 pln
Opaska w kwiaty - 5 pln
Bielizna - 30 pln


Prezent od siostry <3 z Zakopanego. :) 
Śliczna, góralska torebka.:) Posiada długi pasek:)


Co podobało się Wam najbardziej ? :)

12 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!