wtorek, 18 października 2016

Małe zakupy, masa słodkich zdjęć z całego miesiąca by Nataliette

Hello!
Dzisiaj zdjęcie z całego miesiąca. ;) Są drobne, zakupy, zdjęcia na kochane DC , słodkie prezenty od Borysa i masa innych słodkości :D. 
Krótko i na temat :D miłego oglądania! 
:)

 Ukochana bluza z jednorożcem <3


 Cudna pastelowa bluza którą pokazywałam - TUTAJ
Do kupienia - KLIK



 Ukochana torebka od Borysa pisałam o niej także wcześniej :) 
Cudna! 


Piękna róża i słodkie naklejki od Borysa:)
Naklejki używam od ozdabiania listów i prezentów. :) Są bardzo praktyczne :D. 




 Piękny srebrny konik, na żywo wygląda jeszcze piękniej <3

cena zawieszki - 78 pln


 Broszka i Marmurkowa zawieszka ze srebra 
zdj z DC - KLIK


 Ostatni zakup na prezent, uroczy portfel, jest bardzo dobrze wykonany, ma kieszonek na telefon, dokumenty - co jest bardzo praktyczne :)
Kupiony - KLIK
Cena z wysyłką - 44 pln 


 A taki cudny koszyk dostałam od Mamy, idealnie mi pasują do skandynawskiej sypiali. 
:D Trzymam w nim ulubione pierdzioszki, kosmetyki. :) 



 A teraz HIT TYGODNIA :D Z HELLO KITTY :D 
kolorowanka z naklejkami :D cieszyłam się jak 5 latka :D 
Dostałam od Borysa :D 
Hello Kitty <3 i wszystko wiadomo :D
:* Dziękuję Kochanie :)




świetne duże naklejki :)


 Czy nie jest urocza? :)



 rękawiczki z uroczą kokardką z "Świat Toreb"
kosztowały ok. 20 pln! :) 
Mają paluszek, którym można obsługiwać smartfona :) 



 Urocza czerwona kosmetyczka,


Ostatni koci rysunek <3


 Piękny naszyjnik <3


 Zawody Borysa i jego sukcesy:) 
To był jego ostatni wyjazd w tym roku. :) Zakończenie sezonu :)



 Kochane TOO FACED - KLIK 
Staram sie by moja kolekcja powiększała się z każdym miesiącem:) 


 Kilka zdj z chmurek :)
Staram się sumiennie wstawiać zdjęcia na kochane DC.











Kocham pluszowe skarpetki <3 :D
Jestem pluszową skarpetkomaniaczką




Buziaki! 
xoxo 

Zapraszam na 




8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!