poniedziałek, 31 października 2016

Pokemon Girl RURU Victoria najlepsze koszulki by Nataliette

Long Prom Dresses


 Hello! :)
Halloween ;D i ja jako łowca pokemonów:D. 
Pochwale się moją pokemonową nowością. Bardzo trudno kupić koszulki dobrej jakości. Wszystkie z sieciówek są zbyt cienkiego materiału, albo moją nadruk bardzo słabej jakości.

Znalazłam sklep RURU VICTORIA w który robią cudowne koszulki świetnej jakości ! Podajesz swoje wymiary i masz wymarzoną koszulkę z słodkim nadrukiem. 
Cena jednej koszulki to ok. 130 pln :) 
 Wybrałam dwie. Kolejną pokaże niebawem. :)
W sklepie znajdziemy wiele przedmiotów Kawaii. :) Słodkie cudowności. 

Eng
Hello Guys,
Today best t-shirt in the world from RURU Victoria
It is t shirt very high quality. 90 % Cotton and 10% Coolmax. Standard Fit
:)
Ruru Clothing Line Our goal is to create Kawaii fashion. In shop you can Buy more kawaii items! :) Sweet plush Toys! :) 
T-shirt that is made with a lightweight material that is perfect for everyday wear and even for sports.

Shirt can Buy - HERE 
Shirt is beautifully packaged. So, so sweet! :)
Love it! :)




 Każda paczka jest zapakowana w pudrowy papier i kokardkę. :)
Cudowne uczucie rozpakowywać tak pięknie zapakowaną koszulkę. :)


 Urocza koszulka w pokemony. 
Do kupienia - KLIK
Buy - HERE 

Przykładowa stylizacja :


Spodnie z dziurami na kolanach - KLIK
Okulary - ALLEGRO 
Rękawiczki bez palców - ALLEGRO
Koszulka - RURU VICTORIA 







Jak podoba Wam się koszulka? :)) 
Buziaki! :)

8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!