wtorek, 4 października 2016

Stylizacja pastel love JUST DO IT , Victoria's Secret By Nataliette

Long Prom Dresses
Dzień dobry!
 Przychodzę z pastelową nowością i wyjątkowo stylizacja, która pokochałam.
Ostatnio za oknem jest tak szaro, że trochę koloru poprawi nastrój  niejednej dziewczynie:).
Kocham moc koloru. :)
Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu. :)
Buziaki! 



 BLUZA "just do it"- KLIK
BUTY - elilu.pl
Plecak Victoria's Secret 
cena - ok 500pln
Czapka - ALLEGRO
Futrzak - KLIK cena ok. 100 pln
Spodnie - ALLEGRO








 Plecak Victoria's Secret z PINK :) 
Jest świetny i bardzo pojemny <3 z motywem neonowych róż :)







  BLUZA "just do it"- KLIK

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje kolorowe stylizacje! Zawsze wywołują uśmiech i ciepło w serduszku w te pochmurne i szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję :) Jesteś Kochana! :) Buziaki!

      Usuń
  2. jakie cudowne pastelki, ja jednak ostatnio uwielbiam ciemne i mocne kolory ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Rozumiem Ciebie :) Kiedyś kochałam tylko czerń :)

      Usuń
  3. Piękny kolorowy zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie pastelowe i szkoda, że te ciuchy nie są na Tobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!