środa, 2 listopada 2016

Słodka kąpiel z Sweet Bath By Nataliette


Witajcie Kochane! :)
Czy są tu jakieś kąpielowe maniaczki ? :D Fanki wszystkiego co do kąpieli? :) Jeśli tak ten post jest dla Was! :)

Sweet Bath to producent dodatków kąpielowym w postaci słodyczy! 
:) Smakowicie pachnące muffinki, ciasteczka, lody na patyku czy lizaki kuszą swoim wyglądem. :)
 I aż proszą, aby ich użyć. :)
To kąpielowy deser bez kalorii.

 "Produkty są w 100% robione ręcznie z misterną dbałością o każdy detal w towarzystwie uśmiechu i satysfakcji"

Ciekawostka !
 Założycielki wpadły na pomysł kąpielowych muffinek podczas zabawy z dziećmi ciastolino. :) To posunęło im pomysł by tworzyć kąpielowe dodatki w smakowitym kształcie. :) 







Pierwsze wrażenie:)

Paczka od Sweet Bath była najpiękniejszym prezentem jaki otrzymałam. Zapakowana z dbałością o detale. W pięknym pudełku z kokardką. :) 
Otrzymałam 10 produktów. :)  
4 lizaki, 
5 babeczek/muffinek
1 opakowanie soli do kąpieli. 
Cała paczką pachniała wspaniale! :D Wszystko było otoczone różowym papierem. :)
Już pierwszego dnia zabrałam się z testowanie! :)
Zaczęłam od Loda na patyku. Produkt bardzo szybko rozpuścił się w wodzie. :) Całą łazienka została otulona pięknym, owocowym zapachem. :) Skóra po kąpieli, była jak po użyciu olejku, bardzo miękka i delikatna. :) 
Mimo iż użyłam całego loda na kąpiel, myślę, że śmiało wystarczyłby na dwa/trzy razy. :) Produkt jest naprawdę wydajny.
Muffinka wystarcza na 3 razy. Górna część peelinguje skórę. A dolna sprawia, że woda nabiera koloru i przyjemnego  zapachu, jednocześnie odżywiając nasze ciało - magia <3. 



Cudowna muffinka Różany Ogród




Lody Toffi na patyku


Czekoladowe niby nic :) 

Muffinka Łąka kwiatów


Czekoladowa Fantazja :)


Pieniąca się sól do kąpieli o zapachu Bryzy morskiej. 


W paczce znalazłam także: 
Landrynkowy Całus
Limonkowy Hokus Pokus
Mix owocowy na patyku

GDZIE MOŻNA KUPIĆ TAKIE CUDOWNOŚCI?

Bańka Mydlana - KLIK
Sklep Hani - KLIK
Mydlarnia Hebe - KLIK 
A także :
 Li-La z Katowic, Tilia ze Świdnicy, Pachnący Domek z Wrocławia, Bańka Mydlana z Zamościa, Mydlarnia Natura z Gliwic, Mydlarnia Aroma Leszno


 Sweet Bath   

Znajdziesz na :

FB - KLIK

Instagram - KLIK

Która muffinka najbardziej Wam się podobała ? :)

A może myślcie o prezentach świąteczny? :) Taka muffinka na pewno sprawi radość bliskim :)




21 komentarzy:

  1. ale świetne! miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czułam się tak samo rozpakowując swoje pudełko. Cudne wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo uroczo wyglądają te dodatki do kąpieli. :) I na pewno przepięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale to słodko wygląda :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować :d
    A nie.. .zapomniałam, że mam tylko prysznic :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!