środa, 16 listopada 2016

Urodziny Borysa, inspiracje, zdjęcia by Nataliette

Hello! :) 
Dzisiaj trochę zdjęć z ostatniego miesiąca. :) 

Prezent dla Borysa :) :D 
Miał przypominać jednorożca, jemu przypominał królika. :D
Zaraz pokaże co dostał ode mnie na urodziny. :)


nadmuchałam się balonów :D 

dostał wymarzony model RC Trial - 1500 pln :) Bardzo tym marzył :) Uwielbia je, 
ich ceny w wahają się od 1000 - 5000 pln. Jest to bardzo drogie hobby, które wymaga dużego wkładu finansowego,  cierpliwości, pracy, serca :) 
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę włożyć  w to mały procent udziału. :)

jak i model to i felgi do niego :) 
300 pln 

ofiarowałam mu zestaw książek :)
płytę do kupienia - KLIK 
36,99pln
sabaton - The Last Stand 
słodkości i jego ulubione pianki :D 
kupione - bdsklep.pl

maskę :)
alliexpress - 40 pln

A to inne prezenty które otrzymał :)





Tort z jego drugim imieniem :) :D 

A teraz trochę tego działo się  w tym miesiącu. :)
Spadł ukochany śnieg, mogłam cieszyć się jego widokiem. <3




Robiłam zdjęcia na kochane DC <3








cudna róża od Borysa <3 Kocham czerwone kwiaty<3

Muffiny do kąpieli od SWEET BATH :) <3

Jak zawsze Kitty pomagała przy zdjęciach :)




i na koniec ukochana kolekcja :)

Jestem na :
 KLIK


2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!