środa, 30 listopada 2016

Zakupy! Dodatki, kosmetyki, kosmetykomania, case, torebka, ubrania, ksiazki i wiele więcej! by Nataliette

Hello! :)
Czas tak szybko zleciał, że nawet nie zauważyłam ile drobiazgów kupiłam. :) Pokaże również prezenty jakie dostałam. :)
Opiszę wszystko niżej. :)
Miłego oglądania.


BALMI Balsam do ust w kostce TRUSKAWKA

24,90 pln

Ma przepiękny truskawkowy zapach. :)

 Lake Sunset - WOSK Yankee Candle
cena 9 pln 
Jest na prezent :) mam nadzieje, że przypadnie do gustu. :)


 Etui na telefon z kotkiem Luną z Salior Moon. :) Urzekło mnie! :)
kosztowało ok. 20 -30 pln nie pamiętam dokładnie. :D 
Idealnie będzie pasować do mojej kociej torebki. :D 



Invisibobble Gumka do włosów CHERRY BLOSSOM 2 szt

kosztowały 4,90 pln za sztukę. 

Mam już bordo, czarne, przezroczyste a brakowało mi różowej :D :) Są cudowne, uwielbiam je. :)




Skarpetki Frotte - PRIMARK
23 pln za 2 sztuki! :D 
Bardzo lubię pluszowe skarpetki a te skradły moje serce.



 Urocza piżamka - PRIMARK
cena - 55 pln :D 
Kupiłam ją na prezent dla mamy <3
jest z motywem oposów :D prawdą, że cudna ? :D


 Nóż do otwierania paczek w żyrafie.
Kosztował 6 pln :D 
Jest tak uroczy! :) Bardzo praktyczny! 

 Wymarzona szczotka Tangle Angel
Cena - 36,99pln
Kupiona na - EMPIK
Myślę o zakupie następnej, jest świetna! :)




 Opaska myszka 
Cena - ok. 4 pln 


 Kocia opaska 
Cena ok.  4pln 
Aliexpress

 Dodatki do pakowania paczek i urodzinowe :)
ok. 4 pln za sztukę
Allegro
 Papiloty do cukierków - 4pln
Zamierzam zrobić własne czekoladki :D czekam teraz na foremki. :)
Allegro
 Urocze świeczki :)
Allegro
 Książki na prezenty świąteczne :)

 z Borysem skusiliśmy się na Harrego Pottera :D To już drugi HP w tym miesiącu, pierwszą książkę dostał ode mnie w prezencie, postanowiliśmy kupić drugą na prezent w zwykłej oprawie, 
Cena z miękką okładką - 33 pln
Empik.com

 Książka Oni Olga Haber 
29 pln

 Świąteczne wycinanki/naklejki do ozdabiania paczek
8 pln
Kruk Suwalki
 Jest ich naprawdę bardzo dużo, w różnych kolorach, motyw świąteczny
 Samoprzylepny papier
5 pln za sztukę
Kruk Suwalki
 Ciepły szlafroczek - 206 pln
Bardzo przyjemny w dotyku, zapomniany na zamek <3
Cudowny! 

 Duża torebka Puccini 
jest bardzo pojemna! :)
269 pln

 Żel micelarny redukujący zmiany trądzikowe o działaniu antybakteryjnym
UnderTwenty 
17 pln - Kaufland
 Papier do pakowania prezentów 
0,99 pln za sztukę

Naklejki w pingwinki 
Cena - 3,50 pln

Reniferek
4,99 pln
wszystko z Kaufland

 Przeurocze kapcie 
39 pln - PRIMARK
Skradły moje serce! :D Są cudowne! :)

 Perfumy Calvin Klein Truth - Otrzymałam je w prezencie :)

 Playboy for Men - 5,49  pln za sztukę 
Black Friday Empik : D
Adidass dla kobiet także za 5,49 pln :D
Zrobiłam 5 -6 zamówień. :) Pokaże wkrótce kolejne paczki :) 

Cudowne okulary z TOP SHOP
119 pln
Zelando

:) Mam nadzieje, że przypadły Wam do gustu nowości. :)

 KLIK 
 KLIK

 KLIK





9 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam oglądać Twoje zakupy. ♥ Za każdym razem wmawiam sobie, że mam oszczędzać i jednak się nie udaje! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :-) etui na tel słodkie :-) Uwielbiam takie puchate skarpetki!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wszystko piękne, słodkie i urocze! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zapraszam na mojego bloga ;) http://makeupbynetka.blogspot.com/
    mam nadzieję że pomożesz mi go udoskonalić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Świetne zakupy! :) Ja najbardziej zazdroszczę opaski z uszami Myszki Minnie - marzę o takiej! :) A i ostatnio również stałam się posiadaczką Tangle Angle, ale w kolorze fuksji - jest mega fajna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!