wtorek, 13 grudnia 2016

ETUDE HOUSE Box My Little Nut #5 Christmes Time by Nataliette

Hello!
Świąteczny inspiracji ciąg dalszy.      
Cudowny Box My Little Nut ETUDE HOUSE.  To świąteczna edycja, pełna niespodzianek! Dodatkiem do paczki był cudowny prezent, kosmetyczka w złotym odcieniu i dwa różowe pędzle. :D 
Paczka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. :)




Co znalazłam w Boxie ?: )


My Little Nut Play 101 Blending Pencil

#26 (WH902)


Biała kredka. Świetna do powiększenia oka. Można ją także mieszać z innymi kolorami tworząc ombre, czy jaśniejsze odcienie. Jest świetnie napigmentowana. Kolor jest biały jak śnieg! :)

US $8.82
Kup - KLIK
Buy - HERE

Eng:
The multi-blending pencil expresses various makeup looks through the mix and match of different colors.

How to apply
Twist to dispense certain amount and use on desired area. Close cap after use.



My Little Nut Play 101 Pencil 

#85 (BR420)

Żelowy ołówek do make up. Odcień to ciemny brąz, świetny do podkreślenia brwi czy zrobienia kresek. Jest bardzo trwały, utrzymuje się na powiece przez cały dzień. Ma mocny, intensywny kolor. :)
Stał się moim ulubieńcem.

US $7.02
Kup - KLIK
Buy - HERE
Eng:
This is a gel-type pencil that comes with vivid colors and various textures for easy and fun makeup play.
How to apply

Twist to dispense certain amount and use on desired area. Close cap after use. When using sharpener, insert lead and sharpen while turning slowly



My Little Nut Dear My Enamel Lips-Talk

 #28 PK010

Emalia do ust o pięknym żywym kolorze. :) Nawilża i daję intensywny kolor. Jest to świąteczne wydanie. Opakowanie jest takie urocze! :) Kocham ETUDE HOUSE za to. :) Szminka jest bardzo delikatna, niczym chmurka na ustach, nie czuć jej. :) 

US $11.34
Kup - KLIK
Buy - HERE
Eng:
With the hybrid of moisturizing effects and beautiful vivid colors, the Enamel Lips Talk will leave your lips dead-skin-free and smooth for a long time.

How to apply
Twist to dispense makeup and apply evenly to lips.



My Little Nut Lucky Cheek Beam

#2 Coconut Coral

Rozświetlacz do twarzy i policzków. Sprawia, że nasza skóra nabiera zdrowego blasku. Jest bardzo prosty w aplikacji i ma bardzo przyjemny zapach. :) Oczarowało mnie świąteczne opakowanie. 
US $8.19
Kup - KLIK
Buy - HERE

The Cheek Beam highlighter makes the face look radiant and glowing.
How to apply
Apply a small amount on areas that need a highlighting effect such as cheekbone areas, nose bridge, forehead, and chin and gently tap with the fingers to spread evenly. 






Paletka do makijażu. 

My Little Nut Fantastic Color Eyes 

 Lucky Red Little Nut


Paletka składająca się z 6 odcieni w kolorach beż, złota i czerwieni by podkreślić świąteczny look. :) 
Za uroczyły mnie mocne kolory, trwałość jest powalająca! Utrzymują się przez cały dzień. Dzięki niej stworzymy makijaż w naturalnym delikatnym odcieniu, a także w mocnym i bardzo drapieżnym. :D
Zakochałam się w niej! :)

US $15.12
Kup - KLIK
Buy - HERE

The 6-color shadow palette consisting of red gold colors helps express sweet flashy bling bling eye makeup for the holiday season.
How to apply
With enclosed tip's wider surface, spread base color onto eyelid and with tip’s narrow surface, apply shadow for gradation, eye edges, or delicate application to lash line.

Gift Set
Zestaw prezentowy.
Dwa cudowne pędzle do makijażu. Są świetne, ich jakość jest bardzo dobra! :) Dzięki nim stworzę niepowtarzalny świąteczny make up.  Pędzle były dołączone do zestawu z kosmetyczką. :) 


prawda, że cudna?:)





To najpiękniejszy prezent! Dziękuję ETUDE HOUSE!





15 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad tą kolekcją, bo opakowania są przecudne, ale ostatnio trafiło mi się troszkę rzeczy z EH, z którym byłam średnio zadowolona:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sie sprawdzają <3 Kocham wszystko z ETUDE HOUSE

      Usuń
  2. Ale cudny ten box, nie miałam pojęcia, że etude house robi takie cudne boxy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to pudeleczko jest przepiekne, swietny pomysl na prezent !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie wyglądają.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. box przesłodki jestem nim całkowcie zauroczona :3 sama niedawno wrzucałam przegląd przez tę kolekcję, ale nie miałam możliwości teraz zamówić. Co do samego Etude House - nie mogę im wybaczyć, że przestali produkować mój ulubiony BB ! :D żaden nie ma takiego koloru :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!