sobota, 17 grudnia 2016

Haul, imieninowe cudenko od Borysa, promocja 2 w1 empik! By Nataliette

Hello!
Skusiłam się ostatnio na drobne zakupy w empik, Avon, kosmetykomania.pl.
W empik natrafiłam na promocje 2 w cenie 1! Na promocji były marki Loreal, Garnier, Maybelline, Playboy, Adidas, musiałam po prostu się skusić. :)
Avon skusił mnie cudownym kubkiem z misiakiem <3 a kosmetykomania.pl uroczą szczotką. :)
Zacznę jednak od cudownego prezentu od Borysa na imieniny. Cudowne perfumy Katy Perry, piękny bukiet róż, ukochana kinder niespodzianka i ulubiona czekolada - tak miło mnie zaskoczył pierwszego grudnia <3. Jest najlepszy na świecie! :)


Katy Perry Purr 100ml
Bardzo przyjemny zapach. Kotek jest naprawdę duży! :) 
Dostałam je w prezencie od Borysa.
Teraz marzę o takim jasnoróżowym <3.

Piękny bukiet i kartka <3 od Borysa


  Zakupy Avon  


Cudowny Kubek Ave.
Słodki misio w szaliczku. Kubek jest przepiękny i bardzo lekki. :) Umili mi nie jeden wieczór. :)
Cena - 34,99 pln. 


Zestaw kolczyków.
Uroczę perełki i oczka, oczka są srebrne i złote. :)
Cena -50 pln
Perfumy Dreams mają mieć słodki przyjemny zapach, kupione na prezent świąteczny
Avon - 15,99 p

Męski zapach Destination Grand Canyon.
Bardzo przyjemny, świeżość grejpfruta i mandarynki, pikantny aromat przypraw i intensywność drzewnych akordów cedru i wetiwer. Kupiłam je na prezent.
Cena - 30 pln w promocji Avon

Tangle ANGEL Baby -  szczotka do włosów FUKSJA najbardziej urocza szczotka na świecie. :) 

Cena - 14,99 pln - Kosmetykomania.pl 

Dwa Misiaki do ćwiczenia rączek.
Cena za sztukę 12 pln 

Wyciskacze do tubek :)


   Empik Zakupy   





Balsamy do ust Baby Lips. Uwielbiam je! :) Wybrałam dwa, których jeszcze nie miałam
12 pln promocja 2 za 1  - EMPIK
Baby Lips, balsam do ust Brzoskwiniowy
Baby Lips Electro, balsam do ust 95 Strike a Rose

Na wyprzedaży w promocji 40% 
Katy Perry, Mad Potion
za jedyne 9,18 pln! :D

Beyonce, Heat
14,92 pln za sztukę :D 
Była także promocja na produkty Ganier i skusiłam się na :


Garnier, Mineral Invisi Calm, antyperspirant w sprayu (miętowy)
Garnier, Mineral Invisible, antyperspirant ( różowy)
Cena - 11,99 pln 
promocja 2 za 1



Garnier, Mineral Invisible (różowy)
Garnier, Mineral Invisible (miętowy)
Cena - 11,49 pln 
promocja 2 za 1
Garnier, BB Cream, upiększający krem BB 5w1
Cena - 20 pln

Spray Playboy Men w promocji 40 %  
Cena - 5,49 pln

L'oreal Paris, Men Expert Hydra Power, krem nawilżający,
Cena - 29.99 pln w promocji Loreal :)



I tyle z promocji Empik. :) Jestem bardzo zadowolona  :D 
Skusiłam się na klika nowych tytułów :) W Avanti dodatkiem jest Suchy szampon Batista :)
Za jedyne 6,99 pln

Papierki które kupiłam do produkcji czekoladek :) Za zestaw zapłaciłam 19 pln. :) W każdym jest po 100 sztuk. :)

A na koniec mikołajkowy prezent Borysa:) Swoim pochwalę się w następnych notkach. :D








W następnych postach! 

Cudowności od Victoria Secret!:) 
Cudowna paczką od Bożenki! :)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!