czwartek, 8 grudnia 2016

Unicorns Day #1 by Nataliette

Hello! 
Wyczekiwany dzień jednorożca czas zacząć. :) Kocham ten motyw i jestem wielką fanką tych zwierzątek. :) Pokaże Wam dzisiaj kilka cudowności które udało mi się kupić. :) 
A, więc nie ma co czekać! :D 
Koszulka z jednorożcem.
Cudowna koszulka z słodkim jednorożcem. :) Została kupiona na RURU Victoria. Jest świetnie wykonana. :) Ze starannością o detale. :)
RURU Victoria - 30$ ~ 125 pln





Spodnie z jednorożcem.
Urocze miętowe spodnie. Takie cudeńko udało mi się kupić jakiś czas temu. :) Są bardzo wygodne, wykonane z miłego materiału. :) Strzał w dziesiątkę. :)
Primark - 29 pln ! 


Kapcie jednorożce, pudrowe.
Słodkie pudrowe kapciuszki! :) Skradły moje serce od razu jak je zobaczyłam! :) Są tak plusze i miłe, że nie sposób ich nie kochać. :)
Primark - 65 pln 




Unicorn MUG, kubek z jednorożcem
Cudowny kubek ze słomką. Dostałam go od Borysa :D  :D Jest naprawdę świetny, bardzo dobrze wykonany. :) Każde picie smakuje w nim wyśmienicie! :)


Maskotka jednorożec.
Cudowna maskotka, którą także dostałam od Borysa, na nasze pierwsze wspólne święta. :) Do dziś służy mi jako ozdoba do zdjęć. :) 
Power-bank Jednorożec.
A to najnowszy gadżet. Uroczy power bank. Dzięki niemu mogę podładować telefon w każdym miejscu, gdzie nie ma dostępu do prądu. Świetnie przydaje się, gdy robię zdjęcia i pada bateria.(chociaż iphonach rzadko pada) :P. Nie mniej jednak skuszona tym motywem musiałam kupić. :)
Cena - 70 pln


Pomadka/Szminka z jednorożcem. 
A tutaj klasyk. :D Pokazywałam je już nie raz, nie dwa. Cudowne szminki z jednorożcem. :) 
Uwielbiam te kolory, wszystkie są to odcienie różu, po pudrowy, kończąc na neonowym. :)
LIME CIRME - Cena jednej szminki to 99pln 


Słodki Glov z jednorożcem.
Tak, ten uroczy paluszek potrafi zmyć make up tylko i wyłącznie za pomocą wody. :) Świetny w podróży. :) Jest wart przetestowania.:)
GLOV SHOP - Cena - 15 pln


Uroczy żel do mycia z jednorożcem. :)
A to już raczej ciekawostka. :) Słodki limonkowy żel, będzie ozdobą łazienki i miłym dodatkiem do kąpieli. :D 
Nie kosztował wiele ok. 10 pln


A na koniec :D Jednorożcowe pakowanie prezentu ( tak zapakowałam urodzinowy prezent dla Borysa, ale i tak stwierdził, że to królik xD ) oraz 2 rysunki stworzone z nudy. :D 







Czy można żyć bez jednorożców ?:D
Ależ nie! :)

1 komentarz:

  1. O kurcze! Ale przeurocze te jednorożce! Nasza koleżanka je ubóstwia i też sądzi, że nie da się bez nich żyć! <3 Kapcie nas oczarowały *.* Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!