czwartek, 22 grudnia 2016

Victoria's Secret PINK cudeńka z PINK, same ubranka! by Nataliette

Long Prom Dresses
Hello,
Pragnę pokazać Wam cudowności z Victoria's Secret Pink. Są to bluzy, zestawy dresowe. 
Nie jest tego za wiele, ale pochwale się. :D 

 Zacznę od bardzo ciepłego zestawu. : )  Mam jeszcze taka niebieską bluzę, ale zapomniałam zrobić zdjęcia. Jest cieplutka jak kurtka, w środku ma ciepłego, tłustego misia. :) Zestaw z długimi spodniami.
Bluza - 105 $ - 440pln
Spodnie -  59$ - 248 pln

 Urocza neonowa bluza z wycięciem na dole. Bardzo fajnie wygląda. Ma świetne długie rękawki.
Mam nadzieję zrobić z nią stylizacje. :)
49,99$ - 215 pln


  49,99$ - 215 pln
                            Słodka bluza z różowym serduszkiem, najbardziej przypadła mi do gustu! :)


 49,99$ - 215 pln
Jest to taka sama bluza jak ta neonowa żółta tylko w innym odcieniu. ;)
Uwielbiam ją! :)

 29,99 $ - 129 pln
Sportowa bluza na zamek, uwielbiam czarne ubrania i ta jest w moim guście. 

 Urocza bluza z cętkowanym sercem :) 
<3
Typowa sportowa, jest w stylu Ariana Grande, tak mi się kojarzy. :D  Jest dość długa, prawie jak sukienka. :)
59,99 $ - 258 pln

Tak samo jak bluza wcześniej, jest jak mini sukienka  
59,99 $ - 258 pln

 Sportowa bluza, uwielbiam, jest wykonana z bardzo przyjemnego materiału. :)

49,50 $ - 212 pln


 Spodnie sportowe niebieskie w cętki.  Są bardzo wygodne, świetne do ćwiczeń i po domku. :)
Żałuje jedynie, że nie różowe. :D
70 $ - 297,51 pln

 I na koniec torba :) Zwykła z sztywnym dnem. :) Świetna na zakupy :)




Ostatnio rzeczą są też bardzo cieplutkie skarpetki, które pokazywałam na insta. :)
Mam nadzieje, że przypadły Wam do gustu rzeczy. :)
Buziaki



 KLIK




1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!