piątek, 23 grudnia 2016

Xmas Time Cudowny prezent, paczka od Bożenki by Nataliette

Hello,
Piękna paczka od Bożenki z DC. Pragnę się nią pochwalić, bo jest naprawdę niesamowita. 
Gdy ją dostałam to po prostu myślałam, że zwariuje ze szczęścia. :) Był to aż dwa kartoniki. 
Pierwszy z moim imieniem i aniołkiem. <3 Prawdą, że pięknie zapakowane ?:) Każda rzecz było za foliowana z kokardką. Bożenka strasznie się napracowała, włożyła w to paczkę tyle serca. Serdecznie Ci za to dziękuję. 
Byłam wzruszona czytając piękną kartkę i życzenia. :) A cała zawartość mnie oczarowała. Spędziłam dwa dni oglądając wszystko. :D Nie mogłam się oderwać. :) Znalazłam w pudełkach wiele rzeczy które kocham, pingwinki, kotki, skarpetki :D, Hello Kitty, Makeup Revolution - które tak bardzo chciałam przetestować oraz Balea w którym się po prostu zakochałam. :)
Wszystkie produkty pokaże na zdjęciach i opiszę. :)




 Pięknie zapakowane :) 


 Słodkości, cukierki i urocze lizaki :) <3

 Zacznę od Skarpetek :) uwielbiam dostawać skarpetki, a te skradły moje serce od pierwszego wejrzenia. Są z motywem, który kocham - w pingwinki. :D Dla mnie to najsłodsze zimowe stworzonko. :D Cudne, miękkie z abs :) Po prostu idealne! :)

 Kolejny pingwinek :D jejku zrobił na mnie ogromne wrażenie, bo Kocham balsamy do ust w zwierzątkach. :D :) Sprawiły mi ogromną radość. :) Ma przepiękny owocowy zapach. :) Jest moim ulubieńcem. :)
 Cudowna Paleta 30 cieni Fortune Favours the Brave.
Ma przepiękne kolory! :) Można za jej pomocą stworzyć piękne, naturalne makijaże, z kocim i mocniejszym też nie będzie problemu. :) Jest po prostu idealnie trafiona w mój gust. :)
Cienie mają dobrą pigmentacje i świetnie trzymają się na powiece. :)



 Cudowne serduszko MAKEUP REVOLUTION Blushing Heart Wypiekany róż.
Daję bardzo naturalny efekt rozświetlenia na policzkach. :) Używam go także do rozświetlenia oka. :)
Boskie! :)


 Kosmetyki Balea, mają niesamowicie piękny zapach! :) Są teraz moimi ulubieńcami. :) Na zdjęciu powyżej jest balsam do ciała. Bardzo słodki i cukierkowy. :) Bardzo mi się podoba! :) Kocham słodkie zapachy.:)
 Żel do myci ciała z uroczym pudelkiem.  O zapachu cytryny i wanilii. :)
Seria Sweet Smooth. 
Zawiera łagodzący wyciąg z cytryny i wanilii. Formuła oczyszczająca i słodkich egzotyczny zapach. Pozostawia skórę delikatną i aksamitną.

 DUFTING LEICHT cudowny zapach mrożonej herbaty brzoskwiniowej! :)
Delikatny dezodorant do ciała. Daje uczucie świeżości , nawilża skórę, nie wysusza jej . Nie powoduje podrażnień, maksymalna ochrona. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji dla wszystkich rodzajów skóry. Cudowny zapach letniej herbaty brzoskwiniowej, sprawi, że poczujesz się prawdziwie odprężona. Utrzymuje prawidłowe PH skóry. Ochrona przez 24h. Nie zawiera aluminium zastosowanie: używać w odległości 15 cm od ciała.
Szampon do włosów Balea Shampoo Himbeere & Vanille.
Szampon Balea do każdego rodzaju włosów. Do codziennej pielęgnacji. Cudowny zapach malinowo waniliowy. Nie zawiera silikonów. Odżywia witaminą b3 oraz prowitaminą b5.
 Balea Duschgel Mystic Fantasy
Żel do codziennej pielęgnacji skóry. Skutecznie oczyszcza, nawilża i pozostawia miły zapach. Zawiera formułę zapobiegającą wysuszaniu skóry. Dzięki niemu codzienny prysznic to sama przyjemność. Cudowny zapach łączący mandarynkę i kwiatem lotosu.

 RASIERGEL Oriental Flower.
Żel do golenia dla Pań. Bogata formuła z aloesem rozpieszcza skórę podczas golenia, pozostawiając ją gładką i miękką. Ma cudowny zapach orientalnych kwiatów. Żel działa kojąco szczególnie na wrażliwą skórę pach i bikini. Przebadany dermatologicznie. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Zastosowanie: żel rozetrzeć w dłoniach lub bezpośrednio nanieść na wilgotną skórę i rozprowadzić (wytworzy się kremowa pianka).
 Balea Schaumseife Garten Eden 250 ml - delikatne mydło w piance do rąk o łagodnym, letnim zapachu z dozownikiem. Specjalna formuła ochronna delikatnie oczyszcza i nawilża, skóra staje się gładka i aksamitna. Utrzymuje prawidłowe PH. Do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Testowane dermatologicznie. Produkt wegański.

Kakao - obłędnie czekoladowy
 Balsam do ciała z limitowanej serii. Pięknie pachnie czekoladą. Jest delikatny, szybko się rozprowadza i łatwo wchłania. Łagodna formuła z odżywczymi składnikami nawilża skórę i sprawia, że staje się elastyczna. Nadaje się do każdego typu skóry, do stosowania codziennie. Opakowanie posiada wygodną pompkę - co znacznie ułatwi aplikację. Przebadany dermatologicznie. Utrzymuje prawidłowe pH. Produkt wegański - nie testowany na zwierzętach.

 Pyszne cukierki z Hello Kitty :) ta główka to dozownik, gdy się ją naciska wypada cukiereczek. :) Przeurocze! :D
 Uroczy koci kubeczek. :) Ma motyw świąteczny, kotełek ma szaliczek. :) Przeuroczy! :)
 Słodziutki ogrzewacz do dłoni. :) Prawdą, że słodki? :)
 Zestaw bransoletek w moim ulubionym kolorze pastelowego różu. Są przeurocze! :) Małe cudeńka! :)
 Uroczy żel do kąpieli zamknięty w choince. :) Ma bardzo przyjemny zapach :) 
 A tutaj bałwanek i to również żel do mycia z brokatem. :) :D Kąpiel staje się magiczna :)
 Pudrowa kula do kąpieli. :) Uwielbiam takie dodatki do kąpieli. :D 
 Słodki reniferek zamknięty w kuli. :) Wystarczy obrócić do góry nogami i już pada mu śnieg na główkę. :D
 Prezentowa skarpetką :) W niej zapakowany był kubek i słodkości. :) Jest cudowna ! :)
 Aniołek ozdoba choinkowa. :)
 Przepiękna kartka z reniferkiem <3 Nie mam takiej w mojej kolekcji. :) Bardzo ceny nabytek. :)
 Pocztówka - również takiej jeszcze nie mam <3:)









Paczka od Bożenki była najcudowniejszym prezentem jaki kiedykolwiek dostałam, na pewno tego nigdy nie zapomnę i postaram się jeszcze to wynagrodzić Bożence :) I już mam pomysł na niespodziankę. :) Mam nadzieje, sprawić jej chociaż połowę tej radości którą ona mi ofiarowała. :)
Coś przepięknego. :)

Wesołych Świąt! :)
Buziaki!







8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!