niedziela, 15 stycznia 2017

MELTED KISSES & SWEET CHEEKS Too Faced By Nataliette

Hello!
Bardzo dawno nie było mnie tutaj. Pochorowałam się i nie miałam siły, aby cokolwiek wstawić. Przede mną długo droga z antybiotykiem. Dzisiaj postanowiłam wykorzystać to, że czuję się lepiej i dodać, aż dwa wpisy! :)
Zrobiłam tyle ostatnio zdj z kolekcji Too Faced, że nie ma co czekać. :D
Tydzień UST - ogłaszam za rozpoczęty. 

Słodki zestaw od Too Faced. Dacie wiarę, że w SEPHORA kosztuje jedyne 49 pln ?:D Ta cena mnie skusiła. :) Wiecie jaką jestem Too Faced maniaczką, nie mogłam przejść obojętnie na taką okazję. :D 

Zestaw jest naprawdę malutki. :) Znajdują się w nim dwa kosmetyki - róż i pomadka. Te miniaturki wyglądają tak uroczo! :) Są świetne do torebki <3. :) Marzę teraz o pełnowymiarowym różowym serduszku - jest takie piękne! :)



Deluxe Melted Lipstick kolor Peony

To piękna pomadka w kolorze, delikatnego różu. :) Daje naprawdę naturalny efekt, niczym baby lips. :)
Nie jest matowa, ani błyszcząca. :) Bardzo długo utrzymuje się na ustach. A dzięki aplikatorowi bardzo łatwo się nakłada. :)
Cudeńko. :)

Love Flush Blush kolor Justify My Love
Te słodkie maleństwo w kolorze ma tytuł miłosnej piosenki. 
Chodzi o Madonna - Justify my love
Róż jest naprawdę piękny. :) Jeśli masz chłodną karnacje, będzie dla Ciebie idealny. :) Dziewczyny z inną karnacją nie muszą się martwić, jest cała gama kolorów. :) Być może do Ciebie pasuję inna piosenka ?:D
Wracając do Justify Me love to świetnie napigmentowany produkt. :)
Róż utrzymuje się cały dzień na policzkach. Nie trzeba martwić się, że produkt zniknie po paru godzinach. :) 
Kocham go <3.

Sephora - 49 pln



 KLIK
Jest NAS tam już 100 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :)


A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

  KLIK



4 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!