niedziela, 15 stycznia 2017

MERRY KISSMAS LIMITED EDITION Too Faced by Nataliette


Hello! :)
Zestaw 4 szminek od Too Faced z zimowej serii Merry Kissmas, otrzymałam od Borysa na święta. Marzyłam o nich! :D Te piękne kolory długo pozostają na ustach. Mają niesamowity zapach, tak słodki i smakowity. :)
Ulubieńcem z tej czwórki jest  Chihuahua. :D 
Każdy kolor ma coś w sobie. :) Bardzo lubię je łączyć i lekko rozjaśniać. :)
Każdy kolor opisze poniżej. :)

Too Faced - Merry Kissmas 
Sephora - 109 pln

Mini Melted Matte: Lady Balls.
To klasyczna, bardzo wyrazista czerwień. Kolor jest tak niezwykle trwały, że nie zmyje go żadna siła - ani picie, ani jedzenie, ani pocieranie chusteczką. :)
Utrzymuje się w stanie nie naruszonym przez cały dzień.
Będę musiała skusić się na różowy kolor. :D



Melted shades Chihuahua
Ukochana, wielokrotnie miałam ją na ustach jak np. tutaj:

Kolor jest przepiękny, świetny dla brunetek. :) Utrzymuje się cały dzień, nie czuć go na ustach. To już moja 3! Czasami delikatnie ją rozjaśniam matowym różem by kolor był lekko przygaszony.:) 
Prawdą, że uroczy? :)

Melted Chocolate shade: Honey

Linia szminek o zapachu czekolady.Słodkie i pyszne usta dzięki temu cudeńku. Kolor jest przepiękny! Taki czekoladowy miód. :D 
Szminka podobnie jak poprzedniczka również jest bardzo trwała. Kolor dla mnie jest za mocny, ale pokombinuje, połączę i stworze coś idealnego dla mnie. :)


Melted shades Fig PLUS
To taka delikatna jasna śliwka na ustach. :) Ma słodki zapach. :) Kolor jest z tych bardziej odważny. :) Będzie pasował nie jednej dziewczynie o zielonych oczach. :)


 Na koniec prezentacja kolorów. :)
<3 Buziaki! :)




 KLIK
Jest NAS tam już 100 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :)
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

  KLIK


7 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!