wtorek, 24 stycznia 2017

Too Faced Grande Hotel Cafe by Nataliette

Christmas in New York
Zestaw Too Faced Grande Hotel Cafe

Hello!
Grande Hotel to domek pełen kosmetyków do wykonania makijażu oczu. :) Otrzymałam go na święta od Borysa. Marzyłam o nim! :) Jest przepiękny, na pewno będzie ozdobą toaletki. :) To zdecydowanie najlepszy domek z Too Faced. Jedyną rzeczą, która mnie zaskoczyła to wielkość. Myślałam, że będzie większy a jest wymiarów książki. :) Nie mniej jednak jest bardzo szczęśliwa, ze go mam. Jak widziałam na sephora.pl został wysprzedany w parę minut. :O -  wszystko nowości od Too Faced tak szybko znikają. Aż cud, że jest jeszcze brzoskwiniowa paletka :D na pewno skuszę się na nią i się pochwalę. :) Póki co czekam na różowy zestaw, ale o tym następnym razem. :D Wróćmy do Grande Hotel.

Zestaw składa się z 3 palet 
(każda ma 6 cieni do powiek. Dwie róże do policzków a jedna bronzer)

tuszu do rzęs Better Than Sex wersja mini
książeczki z propozycjami makijażu.

Wszystkie cienie mają świetną pigmentacje, nie kruszą się a kolory są bardzo trwałe! :)


Christmas in New York
Zestaw Too Faced Grande Hotel Cafe
Sephora - 199 pln
Prezentacja paletki, opakowania :)






Każda paletka to inny zapach 
Różowa: Peppermint Mocha - zapach gorącej miętowej kawy
Miętowa: Eggnog Latte -ajerkoniakowa latte z dużą pianką :D
Brązowa: Gingerbread Cookie - piernikowe ciasteczko
Prawdą, że obłędnie? :)

Słodki piesio na krzesełku ? :D

 Peppermint Mocha

Znajdziemy w niej 6 cieni i jeden róż do policzków.
 Pigmentacja jest naprawdę niesamowita. :) Kolory intensywne, bez nakładania bazy. :) Proszę mi wierzyć, że trwałość tych cieni jest po prostu oszałamiająca. Śmiało wytrzymają cały dzień na powiece, policzkach bez żadnej poprawki. :)




Gingerbread Cookie

Ta paletka jest moją ulubioną, zawiera bronzer i 6 cieni. :) 
Złoty cień jest po prostu bajką. Wygląda jak prawdziwe złoto na powiekach. A jak pięknie wygląda na ustach! :D 
Kocham palety z duża ilością brązu i ta trafią w mój gust.:) 
Każdy kolor jest niesamowity. 





Peppermint Mocha
Tutaj znajdziemy 6 cieni i jeden róż do policzków. :)
Cała paleta jest w ciepłym odcieniu. :) Brązy są bardzo subtelne. :) Piękne do dziennego makijażu i delikatnego podkreślone oka, nudę możemy przerwać soczystą i tajemniczą zielenią. :)



 KLIK
Jest NAS tam już 100 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :)

A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

 KLIK



Dziękuję! :) Buziaki! 

4 komentarze:

  1. te kosmetyki mają przepiękne opakowania, są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Design opakowań jest rewelacyjny :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Design opakowań jest rewelacyjny :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!