piątek, 6 stycznia 2017

Too Faced Let it Glow Zestaw kosmetykow za 95 pln! by Nataliette

 Hello! :)
Kosmetyczny mini zestaw z pudrem rozjaśniającym i różem od Too Faced Let it Glow. 
Gdy zobaczyłam go jeszcze w październiku na stronie Too Faced zakochałam się. Czekałam aż pojawi się w Polskiej Sephora. :) I tak o to mam te cudeńko, testuję je od listopada i jestem zachwycona. :) 

Co zawiera zestaw :

róż do policzków
bronzer Bunny
Rozświetlacz Glow
Pędzel Serduszko 

Love Flush.
 Róż do policzków długotrwały Love Flush w odcieniu Love Hangover. 
Daję bardzo naturalny efekt na policzkach. Jest bardzo dobrze napigmentowany. :) 
Pięknie gra z bronzerem. :) 

"Dzięki Love Flush zyskasz idealnie zaróżowione policzki, które wytrzymają cały dzień! Bogato napigmentowana formuła wyczaruje piękny kolor, niezależnie od odcienia Twojej skóry."

Swoją drogo czy wiecie, że nazwy odcieni to tytuły piosenek o miłości? :)



Too Faced Candlelight Glow.

Nigdy nie gódź się na złe oświetlenie – stwórz własne!
Candlelight Glow zwiększa moc dzięki technologii PHOTOLITE, która rozprasza i załamuje światło, sprawiając, że przy każdym oświetleniu skóra jest lśniąca i świeci swoim wewnętrznym blaskiem.
Odcień w zestawie to Rose. :)



Snow Bunny Luminous Bronzer

Rozświetlający puder brązujący w odcieniu Snow Bunny. Naturalna opalenizna przez cały rok, dzięki tak maleńkiemu cudeńku. :) Cztery odcienie, które poprawiają kolor skóry, by wyglądała zdrowo i pięknie. 

"Ciesz się całoroczną doskonałą opalenizną dzięki najbardziej naturalnemu, poprawiającemu stan skóry blaskowi, po tej stronie Karaibów. 
Jedwabiste, złoto-brązowe ciepło połączone z delikatnym różem, białym i płowym blaskiem udaje naturalną opaleniznę „prosto z wakacji“




 TOO FACED pędzel Flatbuki

Słodki, pudrowy pędzel, teraz nakładanie różu czy bronzera jest czystą przyjemnością. :)
Nie do kupienia z żadnym innym zestawem! :)
Prawdą, że słodki?:)


 Cały zestaw można kupić na:







Mam nadzieje, że miniaturki przypadły Wam do gustu. :)
 Jestem Too Faced maniaczką. Wkrótce pokaże kolejne nowości. :)

Buziaki! :) Xoxo

   KLIK
   KLIK
  KLIK


14 komentarzy:

  1. Ja grzecznie czekam, aż pojawi się reszta Sweet Peach, w palecie się już zakochałam jak zresztą w poprzednich które mam. A ze Sweet Peach chcę bardzo błyszczyk i paletę rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam markę Too Faced - ciagle zastanawiam sie nad zakupem paletki sweet peach, ale chyba jednak ostatecznie sie skuszę. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ tu słodko u Ciebie :) jak zawsze :) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania są przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyciłaś mnie :D
    http://lekkostylowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!