wtorek, 3 stycznia 2017

Xmas Prezenty Swiateczne, co dostalam na gwiazdke by Nataliette

Hello! :)
Tak szybko zleciały święta i czas tak szybko leci. Pragnę Wam dzisiaj pokazać prezenty jakie dostałam od Borysa, cudowne listy od wspaniałych przyjaciół z DC <3,  prezenty Borysa jakie otrzymał od mnie,  od mojej mamy, trochę świątecznych zdjęć. :) Mam nadzieje, że przypadną Wam do gustu. :D 
Aby nie przedłużać zapraszam do oglądania. :)

Dostałam od Ukochanego cudowny zestaw kosmetyków Too Faced. Domek i zestaw szminek. ;) Marzyłam o nim! :D Domek jest przepiękny i na pewno pokaże go w oddzielnym poście. Kolory mnie po prostu oczarowały! :) Cały zestaw prezentuje się naprawdę pięknie. 

zestaw kosmetyków ukryty w domku Too Faced

GRANDE HOTEL CAFÉ - SEPHORA


zestaw 4 szminek Too Faced

MERRY KISSMAS - sephora

Otrzymałam też drugą rzecz którą tak bardzo lubię dostawać po Too Faced, a mianowicie - Kapcie i pluszowe skarpetki. :D 
Urocze pudrowe kapcie. :D Są prześliczne, pudrowe, zdobione kokardką i serduszkiem! :) Borys wie, że Kocham takie <3.



Kolejne kapciuszki od Borysa, Reniferki. Są przeurocze :) Bardzo lubię dostawać kapciuszki zwierzątka, kolekcjonuje je. :D A reniferów takich nie miałam. :) <3 Sprawiły mi ogromną radość.
A to te cudowne pluszowe skarpetki. :D Prawdą, że cudne? :) 
Dostałam dwa kolory, jasny i ciemny. :)





Płyta Bodo, bardzo zauroczył mnie serial, naprawdę piękny film i piękna muzyka.

Urocze kocie kolorowanki :) Także od Borysa:) 
W środku są piękne sentencje o kotach. <3 :) Jestem wielką kociarą i ten prezent sprawił mi radość. :)




Kolejny koci prezent. :) Kalendarz do planowania. :D Tutaj także znajdziemy ciekawe powiedzenia o kotach. :)







A to coś czego nie pokazywałam, mikołajkowy prezent od Borysa. :) Kotka Hello Kitty. :)
Jak ją zobaczyłam to myślałam, że oszaleje. :) To była najpiękniejsza mikołajkowa niespodzianka. :)

Jak juz jesteśmy przy Hello Kitty to te urocze kapciuszki kupiłam w primark za 10 pln! :D Musiałam je kupić. :) Prawdą, że cudne? :)

A to kombinezon z Hello Kitty piżamka. : ) Prezent od Cioci <3. :)

Wspaniała kartka i prezenty od Agnieszki i Natalki. :) Dziewczyny się strasznie postarały!:) Byłam bardzo wzruszona i szczęśliwa. Tę piękna kartkę zrobiły same. :) prześliczna! :) Do kartki dołączone były prezenty. :) Cudowne, jednorożcowe tak jak Kocham! : ) Dwa breloczki, jeden kotorożec. I słodkie naklejki. Raz jeszcze Wam dziękuję! :) Wspaniałe kobietki!: ) <3 Loffciam Was.

Kolejny świąteczny prezent to cudowności od Adrianny. :)
Wspaniałej kociary. :) Ten piękny obraz namalowała sama. :) Jest tak zdolna! :)
Pamiętam jak widziałam ją po raz pierwszy i zachwyciłam się jej talentem. :D Wstydziłam się nawet do niej zagadać, by porozmawiać o kotkach i rysunkach. :) A teraz proszę :) Zrobiła mi taką niespodziankę:) Adrianna <3 Loffciam Cię i raz jeszcze Mrauczaście dziękuję. :)
<3


Cudowna kartka od Wspaniałej Magdy, kobiety, która zawszę ma uśmiech na twarzy i robi przepiękne zdjęcia. :) Jesteś wspaniała! :) Bardzo Ci dziękuję. :) Odpowiem na tę kartkę na pewno! :) 

A teraz prezenty Borysa. :) Od mojej Mamci otrzymał tę bluzę Puma oraz słodkości. :)
South Park Kijek Prawdy . xd :D 18,49 pln - empik
Ode mnie Dwie gry. :) Kupiłam je w empiku. :) O tej niżej marzył, a tę wyżej kupiłam, bo wiem jak lubi te bajkę (jest dla dorosłych). :D 
Dark Souls 3. :) 191 pln - empik

Książka Dalziel Pascoe Ostanie słowo - empik
:) Brakowało mu tej książki, teraz ma już całą serię i może czytać. :)
A to jest budzik z wibrującą poduszką. :) Dzięki temu on obudzi się do pracy nie budząc mnie, jego obudzą wibracje w poduszce. :) Borysa ma taki zegarek, ale jest już stary, postanowiłam mu kupić najnowszy model. :) Koszt takiego budzika to ok. 250 -300pln. :) Jest naprawdę praktyczny.:)

Ofiarowałam mu także kuferek wypełniony słodyczami i kosmetykami. :)
Kuferek kosztował 30 pln - allegro
Obudowę na telefon z Salior Moon - bardzo lubi tę bajkę. :)
10pln :)

Do obudowy były dołączony gratis zatyczka. :)

Świąteczne zdjęcia. :)
Wiem, że nie wiele, ale pokazuje. :)












Cudowna róża od Borysa na koniec roku. :) Czyste piękno.:)
Buziaki! :)

  KLIK
  KLIK

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!