czwartek, 16 lutego 2017

Najpiękniejsze sukienki w sieci Sherry London by Nataliette

Long Prom Dresses






Witajcie! :)

W poszukiwaniu inspiracji na sukienkę natknęłam się na na stronę Sherry London gdzie jest masa przepiękny sukienek : Koronkowe/Lace Dress, najnowszej kolekcje 2017/promo dress, sukienki balowe/Cheap promo.  . Najbardziej urzekło mnie połączenie czerni i czerwieni. :) Pierwsza sukienka poniżej skradła moje serce. :) Jest po prostu niesamowita. :)
Sklep ma kreacje weselne, suknie ślubne, na eleganckie wyjście. :)
Bardzo lubię tam zaglądać.

Eng:
Hello Dear.
Today I want show prom dresses. I found best dress in website. :) And I love it 2017 prom dresses from this site. :) In shop You can found cheap prom dresses for party, weedding, date. :)
Best in shop islace prom dresses with black and red. :) It is so amazing! :)
Look:

Koronkowe/Lace Dress, czy nie jest ona piękna? :) Ten czerwony kolor połączony z czernią skradł moje serce. :) Jest po prostu cudowna. :) Niezwykle seksowna  i elegancka.:)


Wygląda klasycznie a zaraz jest niezwykle kobieca. :) Te wcięcie jest po prostu genialne. :) 





Piękna, jak dla księżniczki sukienka balowa/Cheap promo. 
Wygląda niczym z bajki. :) Jest cudowna!

Która Wam się podoba? : )



Jest NAS tam już 100 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :)


A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

 KLIK


2 komentarze:

  1. czerwone - zachwycające !
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie połączenie czerwieni z czernią jest zachwycające! *-* Czerwona sukienka również bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!