poniedziałek, 13 lutego 2017

Walentynki z Borysem, Co dostał Borys? Co dostałam ? by Nataliette


 Hello!
Walentynki święto zakochanych. To cudowny pretekst by świętować uczucia. :) Z Borysem walentynki obchodzimy codziennie. Nie ma chwili, w której nie okazujemy sobie uczuć. :) 
Jest najwspanialszym mężczyzna jakiego poznałam. :) Każdemu życzę takiej miłości, która swoją siłą pokonuje wszystkie przeciwności losu. :) Wiem, że nic nie jest w stanie pokonać tego uczucia. :) 
Miłość Wszystko pokona...


13 luty 
Świętowanie Walentynek zaczęliśmy bardzo szybko :D
Z samego rana otrzymałam bukiet pięknych róż z serduszkami z uroczą kartką. :)







 A tak prezentują wszystkie nasze prezenty Borysa i Moje. :)


 Dostałam coś o czym marzyłam zestaw Adriana Grande z kosmetyczką. Marzyłam o nim, ale jego cena to z wysyłką na ebay to 189$. Nie sądziłam, że Borys sprawi mi taką niespodziankę i mi go kupi. 
Jak go dostałam byłam najszczęśliwsza na świecie. Mimo iż nie widziałam jak one pachną od razu skradły moje serce, są wręcz idealne, słodkie, owocowe, nie mocne  - tak jak lubię. :)
Zestaw składa się z cudownej kosmetyczki
pudrowa, różowa z uszami. :D stworzona do mojej torebki. :D 
Balsamu 
Perfum <3 50ml Ariana Grande Sweet Like Candy




 <3 cudowności <3


 Od teraz ukochany zapach <3




 i jak nie Kochać takiego Mężczyznę ?:)


Prezenty Borysa


Te wielkie czarne to są opony do modelu. Jest to dość drogie hobby, ale ja bardzo lubię mu coś do niego kupować, bo wiem, że on to Kocha. :)  Cena takiego zestawu to 320pln. Kupowanie oponek na Walentynki to już tradycja co roczna. :D 


Szczotka Tangle Teezer w odcieniu czerni. :) Uwielbia ją. :D 

 Słodki Breloczek BMW :) Do drugiego samochodu. :)
Teraz ma parkę i każda BMW ma swój własny breloczek. :)
 kosmetyki :) Kolejny kremik do przetestowania i spray do ciała, którego zapach uwielbiam. :)

 A tutaj nasze kartki :) Wybrałam dla Boryska kartkę z słonikiem <3. :)
 Na sobie mam słodkie skarpetki
Happy Socks - KLIK
Cena - 9 euro czyli ok. 40pln

Życzę Wam szczęśliwych walentynek. :)
Buziaki! 
Xoxo 

Jest NAS tam już 100 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :)

A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

 KLIK



5 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty i przesłodki króliczek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ile tu miłości, słodkości i w ogóle, same dobroci! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć tylko prezentu od ukochanego :) Ja dostałą srebrną bransoletkę, niby nic wielkiego ale bardzo się ucieszyłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można kupić tą świetną kosmetyczkę na jakiej stronie ? <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!