sobota, 18 marca 2017

DressCloud wygrany SWOP





Najpiękniejsza nagroda jaką kiedykolwiek wygrałam. Przepiękny z Swop #780 z portalu DressCloud. :)
Jest to portal przeznaczony skierowany do kobiet w każdym wieku, które kochają kosmetyki, modę, urodę, dodatki. :) Znajdziemy tam masę inspiracji i wspaniałych ludzi!!! Czuję się tak jak w domu, jak z rodziną. :) Każdy jest miły i serdeczny, panuję atmosfera wzajemnego szacunku i rozumienia. :) Pomagamy sobie nawzajem, doradzamy, wymieniamy się paczkami. :) Możemy poznać wiele ciekawych osób i dać się poznać innym. :) 
Nie ma dnia bym tam nie była i nie wstawiła 5 chmurek. :D To już jest dla mnie jak rehabilitacja :D ja nie poćwiczę to mam wyrzuty sumienia i tak samo jak nie wstawię chmurek. :D 
  
Dokładnie zasady tego jak działa DressCloud oraz jak zdobyć kryształki
 pisałam już wcześniej ----- > Tutaj, <----- pokazałam tam 1 nagrodę :)
a Tutaj <--- drugą :D 
zapraszam do czytania a teraz zapraszam do obejrzenia mojej już 3 nagrody. :D
Idealnej, bo są kapciuszki! :D 


Każdy swop ( tak nazywana jest nagroda) jest starannie zapakowany w różowy papier i białe pudełko z logo i numerem nagrody, ciekawostką jest to, że każda nagroda pachnie!! :D Owocowo, co jakiś czas zapach jest zmieniany i niestety nigdy nie była przedstawiona lista byłych  zapachów nagród a szkoda, bo to niezła ciekawostka. :)

Dwa razy w miesiącu można skomponować własną nagrodę (do koloru do wyboru - swop premium) z dostępnych 10 produktów, dodatków. :) Bardzo lubię zerkać co tam nowego wpadło. ;D Nie ukrywam, że każdego licytowanego swopa staram się wybrać z dodatkiem w postaci, kapciuszków, skarpetek czy innej rzeczowej nagrody niekosmetycznej. :) Lubię mieć pamiątkę, bo wiadomo kosmetyk się skończy a taka książka, czy kapciuszek to będzie ze mną na lata. :D 




Samo otwieranie sprawiaj ogromną przyjemność, zawsze są jakieś niespodzianki w tym były : czekoladka, próbka kremu oraz pumeksik i naklejka  mogło by być więcej naklejek np. z 3 :D :D a tak żal gdzieś nakleić <3  :DD 
Cudownie podpisana karteczka :) z imieniem zwyciężczyni. :)


Cudowne kapciuszki <3
Tak pięknie zapakowany <3



Cała zawartość :)

Książka "Jak być Glam", niezwykle wciągająca :) Zaczęłam czytać od razu po rozpakowaniu. :) Jest pełna cennych porad:)
Żel do ciała Balea o słodkim zapachu. :) Uwielbiam tę markę, poznałam ją dzięki Bożence właśnie z DC. :)
Cudowne, wspaniałe, idealne, kocie, rozkoszne słodkie x100000 milion ciepłych słów wymarzone kapciuszki. :D Od teraz licytuje tylko swopy z kapciuszkami. :) Jestem oczarowana tymi. :)

Próbka kremiku :)
Pumeksik. :P
A tak prezentuje sia całość! Prawda, że cudowny prezent?:) 
Naprawdę warto zarejestrować się na DressCloud! :)
Jak Wam się podoba?;)


  KLIK
Jest NAS tam już 103 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :)

 KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

  KLIK

 KLIK


5 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, nie wiedziałam nawet, że coś takiego istnieje :). Muszę się z tym bliżej zapoznać :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kapcie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kapcie :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W kapciuszkach się zakochałam i też je uwielbiam1 :D Mam konto na Dresscloud i mam nadzieję, że i mi kiedyś uda się zgarnąć jakiegoś swopa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!