środa, 15 marca 2017

Happy Birthday 13 marca! Urodzinowe prezenty by Nataliette



Przychodzę z notatką urodzinową. :) 13 marca miałam swoje święto. Dzień spędziłam z Borysem, Mama i rodziną. :) Było bardzo przyjemnie. :) Świętowaliśmy już od piątku. :) Dostałam od Borysa wymarzony Balon z Helem i torebkę z uszami, maskotkę Hello Kitty i przepiękną kartkę.  Od Mamci przepyszny czekoladowy tort i kosmetyki z empiku, które bardzo mi się podobały.:) Pamiętały także o mnie Kochane Z DC wspaniała Bożenka, która jest niezwykle miłą, piękną i elegancką kobietką, pełną energii  i radości, Piękna Agnieszka, która jest zawsze uśmiechnięta, ma przepiękny uśmiech i serce pełne ciepła. :) Urocza Paulina, która tak jak ja lubi urocze przedmioty :) Ach i otrzymałam cudowną kartkę od rodziców i babci Borysa, oraz od mojej Babci, od siostry uroczą roślinkę. :)

Dzisiaj pokaże Wam część kosmetyczną i słodkie dodatki, które dostałam. :)
Miłego oglądania!!




Urocza karteczka "jesteś moim słońcem" i kotka (malutka) Hello Kitty. :) - od Boryska:)
i mojej marzenie - Balonik <3 
Dziękuję x3
 Cudowna królicza torebka od Boryska! :) Jest przepiękna!!! Ostatnio doszła mi mania na króliczki. :D Więc jest już Hello Kitty, króliczki, jednorożce ach i pomponiki. :D I proszę taka cudowność! :)
Na żywo wygląda jak bajka! Pokaże ją na instastory.:)

Cudowny Tort i mega pyszny od Mamy. :)
Kosmetyki pokaże w kolejnych postach, bo dziś tylko zrobiłam zdj, pokazywałam je na instastory. :)


Cudowny prezent od Bożenki.
Nie spodziewałam się tylu cudowności. Byłam w szoku! I w głowie miałam tylko jedną myśl jak ja się jej za to odwdzięczę, za bardzo mnie rozpieszcza.  Wszystko było tak pięknie zapakowane i paczuszki broniły malutkie pandy i sówki. :D
Znalazłam same cudowności i piękny list. :)

prawda, że robi wrażenie?:)
I tak oto spędziłam dwa dni oglądając wszystko, nie mogłam się oderwać. :D 
Wszystko tak pięknie pachnie!
Balea sól do kąpieli granat i pomarańcz, zapach to po prostu magia! :) Mega owocowy! :)

"Balea Badesalz Erholsame Momente 80g Zapachowa sól morska do kąpieli o delikatnym zapachu granatu i pomarańcza. Wyśmienity środek do odprężenia i zapewnienia relaksu dla ciała i ducha. Rozpieszcza skórę i pobudza zmysły. Środek prosty w użyciu: - dodaj do kąpieli podczas nalewania wody, - całkowicie rozpuścić, stosować w temperaturze ok. 36 -38 stopni, - korzystać z kąpieli przez ok 10 -12 minut. Unikać kontaktu z oczami oraz błonami śluzowymi. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci."

Pałka do kąpieli, mocny, przyjemny zapach orchidei.  <3 :)
Balea
Organic Shop – mus do ciała „Organic vanilla & orchid”
<3 co za zapach! niezwykle smakowity! :)
Żel do depilacji, golenia Balea Rasiergel Pink Grapefrruit 

"Żel do depilacji kobiecego ciała. Cytrusowa rozkosz Rozkosz dla zmysłów i ciała. Zmiękcza włoski oraz nawilża skórę. Nie powoduje podrażnień. Przebadany dermatologicznie. Prosty w użyciu: Nanieść niewielką ilość żelu na zwilżone, przeznaczone do depilacji miejsce. Rozsmarować - uzyskując pianę. Po goleniu dokładnie spłukać."
BALEA Balsam do ciała w sprayu porzeczka i wanilia - zakochałam się w tym zapachu, jest po prostu cudowny!!!! :)
"Innowacyjny balsam do ciała w formie pianki-sprayu, wspaniale nawilża skórę pozostawiając ją aksamitnie gładką i odpowiednio nawilżona. Formuła balsamu bogata w składniki odżywcze tj. olejek migdałowy,aloes i pantenol szybko wnika w skórę nie pozostawia tłustego filmu, balsam idealnie sprawdza się w letnie upalne dni. Pozostawia na skórze piękny owocowo- waniliowy zapach. Przebadany dermatologicznie, wegański.Pojemność opakowania 200 ml. Produkt przeznaczony na rynek niemiecki."
Balea Pianka do Kąpieli Sweet Cake Truskawkowe Ciasteczka 
- uwielbiam!!! :) Ten zapach otula ! :)
Balea lotion do rąk Pitaja i kokos.
"Balea Handlotion Pitaya Coco 100 ml Balsam do codziennej pielęgnacji dłoni. Zapewnia skórze delikatną opiekę oraz chroni przed wysychaniem. Owocowy zapach pitaji i kokosu. Produkt przebadany dermatologicznie"
Cudowny żelek jednorożce :D Cieszyłam się jak dziecko jest taki cudowny, tak kocham rzeczy z jednorożcami <3. :)
Cudowny żel z jednorożcem!! Marzyłam o nim!! Cudowny jest!!! :)
"Niemiecki żel do kąpieli Balea Duschgel Regenbogen Dusche 300 ml Niemiecki żel do codziennej pielęgnacji skóry. Skutecznie oczyszcza, nawilża i pozostawia miły zapach. Zawiera formułę zapobiegającą wysuszaniu skóry. Dzięki niemu codzienny prysznic to sama przyjemność. Cudowny zapach niebiańskiej tęczy."
2w1 szampon i żel do ciała o przepięknym owocowym zapachu - zakochałam się w nim! :)

Balea Dusche & Shampoo for Kids Schmetterlinge 300ml Żel do codziennej pielęgnacji ciała dziecka. Skutecznie oczyszcza i nawilża skórę. Przeznaczony również do mycia włosów. Specjalny świeży kwiatowy zapach. Nawilża oraz zapobiega przesuszaniu wrażliwej skóry dziecka. Produkt przebadany dermatologicznie.
Rozkoszny żel z kotkiem, ma bardzo przyjemny zapach! :)
Żel do kąpieli Balea Dusche & Shampoo for Kids Katzen 300ml Żel do codziennej pielęgnacji ciała dziecka. Skutecznie oczyszcza i nawilża skórę. Przeznaczony również do mycia włosów. Specjalny świeży zapach. Nawilża oraz zapobiega przesuszaniu wrażliwej skóry dziecka. Produkt przebadany dermatologicznie.
Mydełko w płynie Balea :) 
Ma bardzo fajny, kwiatowy zapach! :) Skóra po umyciu rąk jest taka delikatna. :)
Wymarzona czekoladowa paletka MUR! Ma cudowne kolory i jest taka piękna! :) Bardzo przypomina mi BonBons Too Faced. <3

Przepiękny srebrny łańcuszek z zawieszką. Mowę mi odebrało, jest cudowny!  Bożenka  tak się wykosztowała, że nigdy jej się nie odwdzięczę. 
 Paczka od Bożenki po prostu sprawiła, że aż zamarłam z wrażenia. :) Dostałam masę cudownych prezentów do testowania. :) I już mam ulubieńców. :) Jestem oczarowana produktami. Bożenka włożyła tyle serca w paczkę dla mnie, za co bardzo jej dziękuję. :)


 A to cudowna paczka od Agnieszki! :) Pięknie zapakowana w różowy papier i kartonowe miętowe pudełko. :) Znalazłam same cudowności!:) I jednorożce<3. Zawsze mnie rozpieszcza jednorożcami, jest taka Kochana! <3


 Znalazłam przepiękną kartkę i życzenia. :) 
Cudowną witaminową maseczkę do twarzy. :) 

Coś co kocham - skarpetki i to na dodatek z jednorożcami!!! Szok! :) Coś wspaniałego! :)

Urocze spinacze do papieru. :) słodkie kokardki.:)
A ta rozkosz to uroczy pompom króliczek - do mojej kolekcji!! Jest cudowny, nie miałam takiego! :) W pięknym szarym kolorku. :) 
Cudowna kosmetyczka! Niezwykle pojemna i praktyczna. Mam miejsca na moje kosmetyki do wykonania make up. :) Przepiękna!
Baby Lips Mocha Cafe - pierwszy raz widzę taką wersje balsamu i jestem zachwycona! :) Świetnie nawilża i sprawia, że usta są delikatne jak u dziecka! :) Bardzo się cieszę, że mogę go przetestować. :)
A ten maluszek to cudowna Hello Kitty do ipohnika. :D Bedzie mi pilnować kabelka. :) Rozkoszna jest!:)

Agnieszka sprawia mi tyle radości - to niesamowite uczucie otrzymać taką paczkę, takie paczki od wspaniałych kobiet.:)

 Paczka od Paulinki. :)
Cudowna kartka i cudowne dodatki z króliczkiem i jednorożcem :D. <3 i ulubiona słodycz - kinder.:) 
Nie można wymarzyć nic lepszego. :)

Otrzymałam maseczkę truskawkową. :) 
Kinder batoniki.

Wymarzony balsam do ust Tony Moly!!! Chciałam kiedyś taki mieć a nigdzie nie było w pudrowym kolorze a tu taka niespodzianka! :) Paulinka czyta mi w myślach!:)

Cudowna łatka z jednorożcem. :)
piękne kolczyki w pudrowym kolorze <3.



Czy nie jestem rozpieszczana jak księżniczka? :)
Oj tak! 
Dziękuję!! 


   KLIK
Jest NAS tam już 103 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :)
 KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

  KLIK
 KLIK


4 komentarze:

  1. Bardzo sie ciesze ze wszystko tak bardzo sie Tobie podoba slonce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 wszystko jest idealne! Dziękuję Piękna <3 xoxoxoo

      Usuń
  2. Chce tą naszywkę z jednorożcem, jest cudna :D Jestem ciekawa aparatu z Hello Kitty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że sporo dostałaś prezentów i to bardzo fajnych. Ja też miałam w marcu urodziny i dostałam sporo drobiazgów. Od mamy też dostałam tort i kosmetyki. Tata przyszalał i zafundował mi 2 minutowy lot w tunelu aerodynamicznym w Lesznie. Mam go wykorzystać po świętach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!