niedziela, 5 marca 2017

PINK HAUL torebki, pizamki, dodatki by Nataliette


Zakupy ! Przyznam, że udało mi się kupić same perełki. :) Mnóstwo pudrowych cudowności. :)
Trudno mi wybrać, który zakup jest moim ulubionym, bo wszystko pokochałam. :D 
Każdą rzecz opiszę niżej. :)


Cudowna pluszowa bluza. :) 
Wykonana z przyjemnego w dotyku materiału, na kapturku słodkie uszy. :)
Czy nie jest rozkoszna ?
Bluza - 150 pln

Cudowna piżamka z Grumpy CAT. :) W zestawie ze skarpetkami. :) Jest przepiękna!!! Bluzę zamierzam nosić na co dzień. :D Jest tak śliczna.:) Długo o niej marzyłam, ale ta cena mnie przerażała, bo to mnóstwo pieniędzy, no ale udało mi się zaoszczędzić i mam, cieszę się, że spełniłam swoje marzenie. :) 
Primark - 166pln
Piżamka z króliczkiem. :) - Prezent dla Mamy na imieniny :)
Primark - 96 pln

A tutaj słodkie skarpetki/kapcie z króliczkami. :D Bardzo mi się spodobały, kiedyś były podobne w swopie z jednorożcem. :) A tutaj znalazłam pudrowe z króliczkiem :D Ostatnio doszła mi faza na króliczki i wszystko co mam uszka lub pomponik. :D I tak jakoś nie mogłam się oprzeć. :)
Primark - 25pln


Najnowszy skarb do kolekcji. :) Cudowna torebka z uszkami! :) Jest przepiękna!!! Zakochałam się w niej. :) Musiałam zamówić. :) Te uszka, ten przyjemny materiał. :) Cudeńko! :) 
Noname -  172 pln
Kapciuszki!!! Jednorożce:) Kolejne cudeńko z primark, bardzo lubię kupować w tym sklepie, zamawiam na allegro, wiem, że jest drożej niż normalnie, ale tak podobają mi się rzeczy, że gdy tylko coś za oszczędzę to kupuje małe marzenia. :)
Primark -  52 pln

A to słodki prezent od Boryska, nie pamiętam czy pokazywałam :D
Cudowne kapciuszki! :)

A tutaj słodkie wyciskacze, które zamówiłam, kosztowały ok. 1$ czyli coś ok. 4pln za sztukę. :) Zamierzam dorzucać je do paczek na moim instagramie i blogu także. :) Dwie pandy już zarezerwowane. :D :) 




A tutaj cudowne nakładki na klucze. :) Także zamierzam dorzucać je do paczek. :)
Ceny ich były różne, niektóre kosztowały od 0,90 do 1,34$ za sztukę czyli od 3,50 - ok 6 pln.
Słodkie pompom by Nataliette :)

Buty z primark kupione na prezent :) 


Cudowne skarpetki  i bielizna z Happy Socks. :)
Bielizna - Happy Socks - 12,95 euro czyli ok 55 pln
Skarpetki w słodkie serduszka - Happy Socks 
9euro - 38,20 pln
Rożowe - Happy Socks
9euro - 38,20 pln

W czerwone serduszka :)
Happy Socks
9euro - 38,20 pln

W kolorowe serduszka :)
Happy Socks
9euro - 38,20 pln

Cudowne ombre :) Limitowane:)
Happy Socks
20euro - 86 pln
Nowość GLOV Magnet Set -59,90 pln 

Zestaw kosmetyków AA. :) 
Wszystko dla bliskich. :) 
Kremy dla babci, rodziców, balsamy cudowne rozświetlające, balsam do ust.: )


AA men power krem 2 w 1 do twarzy i pod oczy przeciwzmarszczkowy kupiony na prezent :)

AA Revita Intensa 50+ Krem liftingujący na dzień redukcja zmarszczek + witalność


AA Mezzolaser 50+ krem-maska natychmiastowy efekt

AA GLAMOUR Rozświetlający balsam do ciała z opalizującymi drobinkami
Ślicznie rozświetlają skórę. :) kupione na prezent :) kupiłam także dla siebie. :)
Balsam do ust wygładzający - nowość AA :)


 Na koniec cudowna róża od Borysa <3


Jak Wam się podoba ? :)

  KLIK
Jest NAS tam już 102 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :)
  KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]
 KLIK

 KLIK



6 komentarzy:

  1. Super zakupy ale te z primarka strasznie drogie :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem właśnie :( piękne rzeczy, ale ceny na allegro, czy grupach fb to przegięcie ;( dużo sobie liczą prowizji,

      Usuń
  2. Same cudeńka :) Te pudrowe zakupy są takie urocze :)
    Zestaw Grumpy CAT - MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne słodziakowe rzeczy, uwielbiam takie i wszystko co ma uszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!