piątek, 31 marca 2017

Urodzinowe listy #2 By Nataliette



Cudowne paczki od Kochanej Magdy i Karolinki. :) Poznałam je na Kochany DC <3. :) Sprawiły mi niesamowitą radość prezentami, z okazji urodzin. Przez tak cudowne kobietki, urodziny nie trwają dzień a cały miesiąc. :D Coś wspaniałego. :)
Bardzo Wam dziękuję! :) 
Zacznę od paczki Magdy. To niezwykle radosna osoba ! :) Uwielbiam oglądać jej chmurki. :) 


Tak się prezentuje całą paczusia :D 
 Oczarowały mnie różowe dodatki. :)
Otrzymałam od Niej słodki koci zeszyciki <3 w pudrowym kolorku, 
prefumetkę Avon Cherish o interesującym zapachu. :) 
Mgiełkę Ziaja do ciała i włosów - pierwszy raz sie z nią spotykam. :) 

urocze pandziulkowe chusteczki :D no rozkoszne po prostu :D aż żal wycierać pyszczek. :D
Przepiękna kartkę z wróżką/księżniczką. :) Cudowna w środku prześliczne życzenia <3. :) Trafiła do kolekcji karteczek, pamiątka na wieczność i to jaka pamiątka <3. :) 

Smakołyki! :D Mniamczaste, pyszne pianki smerfy, pop candy na jęzorek. :) 
I przepyszne mrauczaste cukierki! :D Tak pyszne, że musiałam kupić ich 1kg worek. :D Mniam! :)

Maseczka do twarzy, którą nie tylko zadba o mój pyszczek, ale i zmieni mnie w zwierza na 15 minutek. :D :) <3
Kolejna nowość, której nie znam, chusteczka serum, twarz, szyja dekolt. :) Na pewno wypróbuje! :)
Marki Perfecta. :)
Kremik do przetestowania :D 
a tutaj moje łupy cukierkowe :D musiałam kupić większość ilość kotków, które ofiarowała mi Magda. : D Tej samej marki wybrałam także krówki. :) 


Paczka od Kochanej Karolinki! :) A w niej cudowne skarpetki, pluszowe, takie jakie kocham. :) <3 Bardzo Ci dziękuję! :) Znalazłam w paczce także coś słodkiego. :)
Skarpetki świetnie się komponują z nową torebką od Borysa. :D


Reszta skarbów od Karolinki. :) Prześliczna kartka z jednorożcem, którą zrobiła sama :O! Arcydzieło!!!!! Po prostu! :)
Maseczka do twarzy Marki Cien. :) Nie znam na pewno wypróbuje! :)
Fioletowy lakier do pazurków marki FreeDom. :)
Serdecznie Wam dziękuję Kochane!:)


Prawdą, że urocze ? :)

  KLIK
Jest NAS tam już 104 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie :D

 KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]
   KLIK

 KLIK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!