poniedziałek, 24 kwietnia 2017

BonPrix zakupy ciuszki! by Nataliette

Zakupy z BonPrix, które ostatnio zrobiłam. Skusiłam się na pastelowe kolorki by móc w tę wiosnę wyglądać radośnie. :D Mimo iż za oknem pogoda jest paskudna, mam nadzieje, że doczekam się słońca, by móc nałożyć nowe ubranka. :D 
Uwielbiam ten sklep! :) Zawszę coś tam dla siebie znajdę. :) Jest tam także wiele oryginalnych marek takich jak puma, mustang, kappa. :) Nie wspominając już o słodkich dodatkach do domku. :)
Wracając do zakupów skusiłam się na :


Przepiękną koszulę w kratę. :)

Jest to typowa koszulowa narzutka, którą można nosić na klika sposobów : luźną, związaną, z krótkim rękawem lub długim. :)

Cena - 79,99 pln :)

Zestaw dwóch topów. :) 

Jeden w azteckie wzory, drugi z niezwykle przyjemnego materiału w odcieniu ciemnego granatu. :)

Cena za dwa - 39,89 pln



Skarpetki Puma

Skarpetki Puma w 3 paku. :) Na stronie jest wielki wybór wzorów i kolorów. :)
Wybrałam klasyczne stópki. :)

Cena - 38,97 pln za 3pak



Skarpetki stopki damskie Early (4 pary)

Słodkie stópki w odcieniu lawendy i bieli. :) Od razu wpadły mi w oko, są wykonane z bardzo miłego w dotyku materiału, bawełny. :) Są niezwykle wygodne. :) Będą idealne na lato. :)

Cena za 4 pary to - 35,98 pln




Legginsy

Pudrowe legginsy, ale jeasny. :D Naprawdę trzeba dotknąć by zobaczyć różnice. :) Spodenki mają z tyłu kieszonki. :) Są niezwykle wygodne, nie czuć ich wręcz na skórze a mimo to świetnie podkreślają nogi. :) Są z wysokim stanem, co dla mnie jest dużym plusem, bo nie lubię biodrówek. :)

Cena za parę - 32,90 pln 



Legginsy ze stretchem (2 pary w opak.)

Wykonane z miłego w dotyku materiału, mają wysoki stan. :) Są już bez ozdobnych kieszeni. :)
Niezwykle wygodne, świetnie podkreślają figurę. :)
Nie rozciągają się a jednocześnie bardzo łatwo je się nakłada. :)
Są po prostu idealne!! :)
Na pewno skusze się na inne kolory.:) Tym razem wybrałam szare i czarne. :)


Cena za 2 pary - 69,98 pln 







Jest NAS tam już 105 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie :D 

   KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)

A tutaj codziennie wstawiam zakupy! :)

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!