sobota, 22 kwietnia 2017

Doki Doki April Box, pudelko pelne slodkich dodatkow by Nataliette


Doki Doki to pudełko pełne słodkich dodatków w stylu Kawaii. :) Od dłuższego czasu marzyłam, aby je pokazać. :) Znalazłam w nim wiele cudownych dodatków. :) Najbardziej pokochałam słodkiego kotka<3. :D Jest tak rozkoszny! :)
Cena Box Doki Doki to - 30$
W subskrypcji to -  27,50 $ za 12 miesięcy
Wysyłka na cały świat jest zawsze za darmo! :) 
:) Jest naprawdę wart każdej ceny. :) Każda fanka słodkich dodatków zakocha się w nim. <3
Zamówić można go na Doki Doki BOX

Eng:
FREE SHIPPING worldwide
$30.00/moth
27,50$ subscribe for 12 moths


 Co znalazłam w środku ?:)


 Pink Flower Pen 
Różowy długopis - Kwiatek. :)

Kocham takie fikuśne długopisy. :) Będzie świetną ozdobą biurka. :) Wsadzasz taki pisak do koszyka z szpargałami i od razu jest wiosna w pokoju. :D 

Eng:
Sweet flower pen. 

 Rilakkuma Coin Purse.
Portfelik na drobne z motywem Rilakkuma.

Kto nie Kocha dodatków z tym słodkim misiakiem? :D
Ten mały portfelik umili nie jedne zakupy, płacenie stanie się przyjemnością. :D
Bardzo starannie wykonany z dbałością o detale. :) 
<3

Eng:
Rilakkuma Coin Purse. I so kawaii <3. 

Sakura Hoppe-Chan Chain
Zawieszka z motywem Sakura Hoppe-Chan

:) To taka rozkoszna kropelka, którą będzie ozdoba kluczy, kosmetyczki, czy piórnika. :)
Wykonana jest z sylikonu. :) Jest niezwykle popularna w Japonii .:)

Eng:
Hoppe chan are handmade silicone figures and have become very popular collectibles in Japan.



Disney Princess Scrunchie
Guma do włosów z motywem księżniczki z Disneya. :) 

Motyw wybierany losowo z 6 dostępnych : Snow White, Rapunzel, Belle, Aurora, Ariel, Cinderlla.
Jak myślcie, którą księżniczką jestem ? :D
Gumka jest bardzo gruba i będzie świetna do koka królewskiego oczywiscie. :D 

Eng:
Add some Disney Flair to your hairstyle with a scrunchie designed after one of your favorite Disney Princesses! There are 6 designs in total : Snow White, Rapunzel, Belle, Aurora, Ariel, Cinderlla. 



 Mocchi-Zu Mascot Plush Keychain.
Pluszowy kotek.

Nie miałam w rączkach nic bardziej przyjemnego do miętoszenia. Tego kotka mogę macać cały dzień. Jego wypłenienie jest tak dziwne w środku, a jednocześnie przyjemne, że nie da się przestać. :D Sam kotek jest pluszową zawieszką. :) Jednak mój będzie pełnił funkcje mietoszka do ściskania. :D  Są dostępne kolory : czarny, biały, niebieski słonik, rudy. Trafił mi się rudasek. :) 
Jestem nim oczarowana. :)

Eng:
What a better way to fall asleep after a night of fun than snuggling a soft plushie. These little guys are name afer mochi because they  are just as squishy as mochi.




Your Name (Kimi no na wa) Notepad
Notes.

Notatki z dwoma wariantami karteczek do zapisek. :) Małe i zwykle duże. :)
Niżej na  zdjęciach możecie zobaczyć jak wyglądają. :) Są z Japońskim motywem anime. :)

Eng
These beautiful notepads will take you into the world of Your Name Japan's highest grossing animated fim of all time. :)




Sentimental Circus Hand Towel.

Mały ręcznik do rąk w stylu kart do gry z postacią Circus. :) Świetnie wchłania wodę i jest idealny na podróż. Zajmuje niezwykle mało miejsca. :) Zapakowany w kartonik, który śmiało zmieści się w każdej torebce. :)

Eng.
Cute little towel ! :)



Ostatnią rzeczą jest przewodnik po Boxie. :)




I jak Wam się podoba? :)
Jestem oczarowana Doki Doki! <3


Jest NAS tam już 104 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie :D 
   KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]
 KLIK

 KLIK

2 komentarze:

  1. Samo pudełko wygląda bardzo fajnie, a zawartość jeszcze lepiej! :D Ten pluszowy kotek - jak dla mnie - wygrywa wszystko, jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same słodkości *.* !!! I te puszyste króliczki obok pudełka;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!