środa, 12 kwietnia 2017

Wiosenny Haul ❤ Spring Haul, klika zdjec by Nataliette


HELLO

Dzisiaj maleńki Haul i trochę nowości, prezentów. : ) Pokażę perełki z empik, sephora, Wydawnictwo Znak, coś od Borysa. :D I takie tam. :D Nie przedłużam i nie przynudzam, tylko pokazuję. :) Buziaki!


W empiku skusiłam się na słodki dziurkacz serduszko. :) 
Na pewno przyda mi się do ozdabiania kartek. :)
Empik - 9,41 pln
Ozdobne karteczki do prezentów. :D Skradły moje serce! :) Są prześliczne! :)
Empik - 12,21 pln za komplet. :)
Babuszka Agafia, mydło jagodowe do ciała i rąk 500ml.  :)
Kupiłam je na prezent. :) 
Empik - 7,41 pln
Dairy Fun, kremowy żel pod prysznic i kąpieli. :) Wybrałam dwa warianty jeden dla siebie, drugi na prezent dla bliskiej mi osoby. ;) 
Robiłam paczkę w żółty odcieniu, więc dla ukochanej osóbki wybrałam kokosowy. :) Dla siebie truskawkowy. :)
Truskawką ma przepiękny zapach! :)
Kokosowy mam nadzieje, że także. :D 
Dairy Fun truskawka :)
Empik - 9,99pln
Dairy Fun kokosik
Empik - 9,99pln
Maska na włosy Babuszka Agafia
Empik - 8,99 pln

Delia Cosmetics Dermo System, płyn dwufazowy do demakijażu wersja mini do torebki. : ) Kupiłam ją także dla bliskiej mi osoby. :) To świetny produkt!:)

Empik - 3,99 pln za 50ml

 Fitocosmetics różowa glinka chińska himalajska. 
To maseczka na twarz. Na bazie starej receptury. :)
Empik - 3,99 pln

Organic Shop, peeling do ciała - perłowa róża. :)
Kupiłam także niebieską wersję, dwie różowe. Jedna różowa rozlała się;/
Fajne kosmetyki, ale opakowanie jest fatalne, bardzo słabe. 
Empik - 8,99 pln


Vaseline Orginal do ust i popękanej skóry. :) Kupiłam dla siebie i do paczki. :)
Empik - 7,99 pln za sztukę




Maseczka do Twarzy Holika Holika :) Kupiłam kilka sztuk by rozdać bliskim :)
To Koreańskie cudeńko, maska jest w płacie. :)
Empik - 4,99 pln

Empik - 4,99 pln Kosmetyki dla Borysa także kupione w empik. :)
Nowością są Kulki do ciała AA Men.
Empik - W cenie 9,99pln za zestaw.

                        Wersja zielona i czerwona. :) Mają przyjemny zapach. :)


Chusteczki z Tesco, stały się moimi ulubionymi, mają wygodne zamknięcie. :)
Tesco - 5,49 pln

Odżywka do włosów Gliss KUR 
Tesco - 9,99pln


Kredka do oczu marki SEPHORA do ombre. Piękny efekt smoke eyes dzięki małemu pędzelkowi.

 SEPHORA Gąbka oczyszczająca KONJAC do ciała. Ma bardzo specyficzny zapach, pod wpływem wody staję się delikatna i miękka, po wysuszeniu jest twarda jak pumeks. :D 
Sephora - 49pln

SEPHORA Balsam do ust w pięknym pudrowym opakowaniu. :) Jestem nim oczarowana, kocham produkty do ust. :)
Pomadka daje delikatny kolorek i świetnie nawilża. :)
SEPHORA Przepiękna szczotka do włosów Tangle Angel wersja 
Xtreme. :) To największa wersja, szczotka jest genialna do długich włosów. :)
Opisałam ją na instagramie :)

                                      
MARZEC/KWIECIEŃ :) 
Klika zdjęć trochę oderwanych od Haul, a które chcę zachować :)

Przepiękne róże od ukochanego Borysa. :)



 Książka Wydawnictwo Znak - Nothing More. :)
To miłosna opowieść o zaskakującym zakończeniu. :)
Zdjęcie pochodzi z mojego insta:)

Zdjęcie z pierwszej wycieczki w tym roku:D
Zakupy:D

HELLO KITTASNY SZAŁ 
Maseczkowe dobroci, które teraz testuję z mamą :D 
Urodzinowy prezent od Borysa. :D No nie mogę się nacieszyć tą torebką. :D
<3 :) I najważniejsze <3
Kocham Cię! :) Moja duma! :)
<3
Mam nadzieje, że przypadły Wam zdjęcia do gustu.:) I do zobaczenia jutro na IG Story. :)
Lot of love
Nataliette


  KLIK
Jest NAS tam już 104 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie :D 
  KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]
 KLIK

 KLIK


3 komentarze:

  1. Ja w empiku rzadko kupuję, bo ceny tam mają bardzo wysokie... :D Muszę jednak przyznać, ze dziurkacz w bardzo atrakcyjnej cenie :) Torebka przecudowna! Uwielbiam te kocie motywy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! bardzo dużo nowości ;) torebka naprawde ciekawa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!