poniedziałek, 1 maja 2017

Bunny Day by Nataliette. Co dostałam na zajaczka?


Na zajączka zostałam rozpieszczona przez ukochane osoby. :)
Zacznę od prezentów Borysa. :)

Ofiarował mi przepiękny planner <3 w zestawie z naklejkami. :) 
Jest przecudny, pokazywałam go na inst. :)

Dostałam także pluszowego pieska. :D 
Przepiękną bluzę w serduszka :) Bardzo chciałam ją mieć. :)
jako gratis do bluzy były naklejki :D 


Cudownego jednorożca, który jest projektorem gwiazdek :D :D
Także go pokazywałam na insta jest po prostu cudowny! :D Daje 4 rodzaje światła: kolorowe, pomarańczowe, niebieskie, zielone. :) Wył się automatycznie po 20 minutach. :) Jeśli ktoś tak jak ja nie lubi zasypiać w ciemnościach jest to dla niego świetne rozwiązanie. :)


Od Mamusi dostałam wymarzona koszulkę/top :D z ZARY i słodkiego króliczka roślinkę.:)

prawda, że rozkoszny? :D

Dostałam także cudowną paczkę od Kochanej Bożenki, którą miałam okazję poznać dzięki DressCloud. :)
Jak zawsze prezenty od Bożenki oczarowały mnie! Nie wiem jak mam jej dziękować za to co dla mnie robi. Wszystko zawsze jest pięknie zapakowane i po prostu brakuje słów na te cudowności. :)


W paczce od niej znalazłam prześliczną mini czekoladkę MUR - jest to najnowszy rozświetlacz marki. :) Kolory są naprawdę przepiękne! :) A sam wygląd palety, aż kusi by jej używać. :) 
Moja Kochana Bożenka wie, że mam bzika na punkcie jednorożców i tak oto spełniła moje marzenie i ofiarowała mi serduszko MUR w tęczowych kolorach. <3 Jest to puder rozświetlający, używam go codziennie. <3 Zakochałam się w tym produkcie<3. :)

W paczce od Kochanej Bożenki nie zabrakło pięknej karty z życzeniami prosto z serca. :) Nie zabrakło także słodkich dodatków takich jak króliczek, pluszowy koteczek i worka z zajączkiem ( skrywał same skarby muszę nawiasem powiedzieć) :D 

Dodam także, że wszystko było pięknie zapakowane. :) Nawet Borys znalazł prezent dla siebie w postaci żelu do ciała, o pięknym zapachu. 
A co ja jeszcze znalazłam? :)
Mydełko w płynie Balea. O wiśniowym zapachu. <3 Kocham wszystkie ich mydełka, są po prostu cudowne!:)

Perfumetkę Dot Marc Jacobs
Zapach jest bardzo przyjemny, kwiatowo-owocowy, bardzo letni i świeży. :)
Cieszę się, że mam okazję testować ten zapach. To moja pierwsza styczność z Marc Jacobs, a wiele czytałam o jego zapachach. :) Teraz mam okazję wypróbować. :)

A to takie słodkie, rozkoszne maleństwo. :D Żel do ciała z konikiem i księżniczką o zapachu świeżych brzoskwiń, moreli. <3 :D Zapach jest obłędny .<3 


Żel do ciała o zapachu granatu, miałam od Bożenki sól do kąpieli Balea także pachniała tak obłędnie. :) Uwielbiam te żele. :) Jest tyle cudownych zapachów, że nie da się mieć ulubieńca, bo wiele jest przepięknych. :)
Żel jaki Bożenka ofiarowała Boryskowi. :D 
Teraz i on może testować te cudowną markę. :D

Żel perfumowany SeeBy Chloe o  intrygującym zapachu, długo wbija się w pamięć. Bardzo przyjemny i naprawdę unikatowy. :) Pozostaje dość długo na skórze, sprawia, że po umyciu jest delikatna i pachnąca. :D

 Balsam do ciała Balea ( ten z pomarańczowym korkiem). 
Piankę do mycia ciała Balea! Kocham tę pianki i jestem od nich uzależniona. :D Te zapachy są obłędne. :)

Żel do golenia Balea. :) To najlepsze żele jakie miałam <3 
Wszystkie od Kochanej Bożenki <3. 
Przepiękny słoik z napisem "Home, sweet home". :) Nie mam pomysł co w nim trzymać. Stoi na oknie jako ozdoba. :D Jest tak śliczny, że szkoda mi go zniszczyć. :)

Cukiereczki z Witaminką C. Dostałam dwie paczki. :D Jedną już próbowałam. :) Są naprawdę pyszne!:)
Dwie maseczki Balea :)
Balea - Maseczka składająca się z soli morskiej morza martwego, która zapobiega pojawianiu się niedoskonałości.
Balea maseczka oczyszczająca z cynkiem.

 Jest NAS tam już 105 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie :D 
  KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

 KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
 KLIK
A tutaj codziennie wstawiam zakupy! :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!