poniedziałek, 1 maja 2017

Outfit with Nicole Lee by Nataliette Pastel Princess




Bajkowa stylizacja.
Tak dawno nie pokazywałam stylizacji, a tak kocham ubrania! :D 
Myślę o tym by znowu pokazywać Wam moje outfity. :) Mam nadzieje, że przypadną Wam do gustu.:)
Zdjęcia wykonał Borys. :) Ja zrobiłam tylko flooring. :)
Serdecznie dziękuje Kochanie za cierpliwość i za to, że słuchałeś moich uwag. :)
Propozycja na dzisiaj to rozkloszowana spódniczka z pastelową bluza połączona z klasycznymi czarnymi dodatkami. :) Do tego mocny makijaż ust i słodki dodatek w postaci opaski kotek. :)
Jak każda kobieta, KOCHAM torebki, plecaki. To właśnie nowość marki Nicole Lee chcę zaprezentować. :) Jestem zakochana w plecaku i wiem, że to był świetny wybór. :)
Jest wykonany niezwykle starannie i pasuję nie tylko do klasycznych stylizacji, ale także tych bajkowych. :)
Miłego oglądania. 

 Plecak - Nicole Lee 489 pln
Opaska - ok. 10 pln
Spodniczka - 500pln
Buty - 99pln
Bluza - Magiazakupów 99pln








na koniec Kochany Pan fotograf! :D - Borys

 Jest NAS tam już 105 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie :D 

  KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]

 KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)

 KLIK
A tutaj codziennie wstawiam zakupy! :)

5 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!