poniedziałek, 29 maja 2017

Pink Haul By Nataliette Magia zakupów.com



Cudowności z MagiaZakupów.com 
Jeśli Kochacie słodkie bluzy i dodatki to jest to sklep dla Was. :) Cały asortyment mnie zachwyca, fanki pasteli i jednorożców zakochają się! Gwarantuje! :) Ja się zakochałam i mogła bym zamieszkać w magizakupów.com :D A teraz pora na skarby!

Każdą rzecz opisze Wam poniżej. :) 
<3 :D Nie zanudzam i życzę miłego oglądania. :)

Całe paczka była bardzo dobrze zapakowana i zabezpieczona. :)
Nawet kubeczek był solidnie zawinięty w folię. :) 

Kupisz:

Prześliczna bluza z napisem Baby Girl, jest po prostu idealna. :) Jestem oczarowana kolorem - ulubiony. :D Solidnie wykonana z miłego w dotyku materiału. :) Będzie pasowała do wielu stylizacji. :) 



Kupisz:

A to przepiękny ręcznik z motywem jednorożców! :) Zakochałam się w nim! :D Chciałabym mieć wszystko z nimi. :D Odnośnie ręcznika jest bardzo miły w dotyku, lekki, jest dość duży, ale zajmuje mało miejsca. :) Będzie idealny na podróż. :)





Kupisz:

Najpiękniejszy kubek jaki kiedykolwiek widziałam. 
Bardzo solidnie wykonany z przepięknym nadrukiem. :)
Jestem w nim zakochana! :)
Zabieram go wszędzie! :D
Dostępne są także inne kolory. :)



Magiazakupów.com posiada w swoim asortymencie nie tylko piękne kubki i bluzy, ale także dodatki do domku. :) Poduszki, torebki na zakupy, fartuszki a także pościel. :) 


Kupisz:

Tak się prezentuję na łóżku. :) Pościel jest wykonana z wysoko gatunkowego, miłego w dotyku materiału. :) Metamorfoza łózka w klika chwil. :)


Kupisz:
Wybór ogromny! :) Są i wyszywane, drukowane, z napisami, motywami. :) Co dusza zapragnie. ;)
Dzisiaj prezentuje Wam ufolutkowe. :D
Ten mniejszy jest wyszywany a większy drukowany. :) 
Obie są bardzo starannie wykonane. Kolor jest intensywny. Z tyłu regulowane na rzepkę. :)



<3 Mam nadzieje, że nowości przypadły Wam do gustu! :) <3 Jednorożce rządzą! :D 

 KLIK
 Jest NAS tam już 107 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie 
 KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]
  KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
  KLIK
A tutaj codziennie wstawiam zakupy! :)

2 komentarze:

  1. Ręcznik w nosorożce jest cudowny! Coś pięknego :D
    Sklep ciekawie się zapowiada, z chęcią przejrzę jego asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna różowa bluza;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!