czwartek, 25 maja 2017

Pudrowe zakupy, bikini, dress, okulary, dodatki by Nataliette


Zakupy :)
Perełki z ostatnich zakupów. :) Skusiłam się na dodatki i ubranka. :) Największym skarbem jest dla mnie przepiękne bikini. :) Jest prześliczne. :) Tak samo pudrowe dresy. :) 



Kupisz tu / buy

Prześliczne bikini w stylu prawdziwej Arielki. :) Strój na żywo prezentuje się jeszcze piękniej.  Jakość wykonania jak i materiału jest naprawdę na bardzo wysokim poziomie. :) Pastelowe kolory skradły moje serce. :) Wiecie, przecież, że kocham te odcienie. :)


Kupisz tu / buy

Prześliczne pudrowe dresy! :) Gdy je zobaczyłam w sklepie w promocji wiedziałam, że muszą być moje! :) Są genialne! Wykonane z grubszego materiału. :)

Prześliczna czapka z pingwinkiem.
:D To jeden z moich ulubionych motywów. :D Nie mogłam się powstrzymać. :) Czapka jest solidnie wykonana, a wyszywany pingwinek dodaje jej dużo uroku. Jest to najsłodsza czapeczka jaką miałam. :)

Kupisz tu / buy


Kupisz tu / buy

Prześliczne skarpetki liski.
Kocham skarpetki frote. :) Tylko takie noszę. Te były na promocji, zapakowane w uroczy domek. :)
Niezwykle ciepłe i przytulne. :) Do tego te słodkie uszka. :) Jak ich nie kochać? :D


Kupisz tu / buy

Czarne okulary :)
Bardzo eleganckie i klasyczne zarazem. :) Są to lustrzanki w odcieniu golden rose. :)
Naprawdę piękne. :)


Kupisz tu / buy

Lustrzanki w złocie.
Kolejna para, która wpadła mi w oko to także odcień golden rose. :) Obie pary są naprawdę starannie wykonane. :)   Jestem nimi zauroczona. :)


Kupisz tu / buy

Czarna czapeczka, którą kupiłam dla Borysa. :) Typowa zwykła sportowa. :)



Czerwona koszulka, a właściwie sukienka w kratę. :) 
Jestem bardzo zaskoczona wysoką jakością jak i wykonaniem. :) Jestem z niej niezwykle zadowolona. :) Wygląda przepięknie. :) <3

Kupisz tu / buy

RABATY 

Mam nadzieje, że zakupy z SammyDress przypadły Wam do gustu. :)



Buziaki! 
Lot of love!

 Jest NAS tam już 107 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie :D

KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]
 KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
 KLIK
A tutaj codziennie wstawiam zakupy! :)

5 komentarzy:

  1. pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. różowy króliczek jest cudowny <3 mam takiego beżowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te skarpetki i jestem w nich zakochana! :D Dresy bardzo mi się podobają, chciałam sobie takie zamówić, tylko, że w kolorze szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lustrzanki w złocie są śliczne, no i to bikini - ISTNA BAJKA!!! *.* <3 <3 <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!