wtorek, 13 czerwca 2017

Dzień dziecka by Nataliette (prezenty) słodkie ponczo króliczek!

Same skarby z okazji Dnia dziecka jakie dostałam od Borysa. Co roku kupujemy sobie drobiazgi, by było wesoło, czerwiec to miesiąc, który uwielbiam <3 to właśnie wtedy poznałam Borysa. <3 :) A teraz zapraszam do podziwiania naszych prezentów. :D 



Zestaw z piaskiem kinetycznym, dostałam dwa wiaderka z foremkami i cały zestaw z kolorowy piaskiem. Było to dla mnie ogromne zaskoczenie, bo raz tylko wspomniałam, że to bardzo ciekawe jak taki piasek wygląda na żywo. :D I tak o, to zostałam właścicielką takiej ilości skarbów. ;D 
Zabawa nim jest niezwykle wciągająca i relaksująca. :) Można stworzyć wiele ciekawych budowli. Jest to świetna rozrywka dla małych i dużych. :)
Ceny zaczynają się od 39 pln za sam piasek do 200 pln za zestaw z dodatkami. 
Zestaw który otrzymałam zawierał 5 wiaderek z piaskiem, 4 foremki, 4 pieczątki, 7 różny narzędzie do miętoszenia piasku. :D 1 talerzyk. :)
Na wypasie. ;D
Piasek jest niezwykle mokry i bardzo podobny do realistycznego. Świetnie się w nim rzeźbi. 





Rzeźby Borysa :D śliczna kaczuszka i konik :D ja zrobiłam pieczątki serduszka i gwiazdki. :D



Dwa wiaderka samego piasku z foremkami. Ten jest bardziej żywy. :D Rusza się i jest niezwykle efektowny. 
Kolejny skarb od Boryska. Singiel Katy Perry z ukochana piosenką z chomiczkiem :D.
<3 Uwielbiam ten utwór, tutaj jest także instrumental. <3 :) <3 Bardzo mnie ucieszyła ta niespodzianka. :) 
Stempelki Hello Kitty!  Kompletnie się ich nie spodziewałam. :D Teraz będę mogła ozdabiać listy słodką kotką. :D 



Prześliczne ponczo z Primark! :) Wiem, że było bardzo drogie, bo zostało zamówione na ebayu. Wykonane z niezwykle pluszowego materiału, z kapturkiem i łapkami by grzać rączki. :) Jest po prostu idealne!!! :) <3 

A to prezenty jakie ofiarowałam Borysowi. :) Książka 13 powodów, płyta, coś do modelu <3 i skarpetki. ;D Najbardziej cieszył się z dodatku do modelu (a właściwie to dwóch) i płyty. :) Książkę już przeczytał i podobała mu się. :)

Mam nadzieje, że podobały Wam się nasze niespodzianki. ;D 
Lot of love!


Kocham Cie <3

 KLIK
 Jest NAS tam już 107 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie    
  KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :]
  KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
    KLIK
A tutaj codziennie wstawiam zakupy! :)

3 komentarze:

  1. Te pieczątkiiii jeejuuu <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your web
    site is great, let alone the content!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!