poniedziałek, 26 czerwca 2017

Flemmingi Kapcie Słodkie prezenty na rocznice by Nataliette!


Bardzo króciutko, ale jak rozkosznie. :) Słodkie prezenty, które otrzymałam od Borysa na rocznice 13 czerwca. <3  :)
Pokazywałam na moim insta jaką ofiarowałam mu bransoletką, on ofiarował mi tyle słodkości. :)
<3 Jestem nimi oczarowana, kapcie, pompom <3 - Naciowy raj. :)
Wszystko to co uwielbiam dostawać. :)\
Dziękuję raz jeszcze Kochanie! <3 :) 
Kocham Cię! :) <3
 Prześliczne kapcie flemmingi. :D Tak rozkoszne i tak piękne jednocześnie. :D Te ich słodkie nóżki i mordki. :D <3 Jestem w nich zakochana :)



 Słodki pom pom Kotek, w odcieniu neon pink. :D Widać go na 1000m :D. :)
Uwielbiam dodatki z uszami. :)
 Pudrowe pom pom z koralikami. :) Pudrowych nigdy dość. :) To kolor, który kocham <3. :)
 A tutaj pierwszym czarny pom pom w kolekcji. :) Przepiękny z uszami króliczka. : ) Juz wisi przy czarnej torbie. :) 
Kolekcja króliczo kocia na koniec. :)
Buziaki! :)

Jutro Box kosmetyczny i koreański. ;D 
Lot of love! 


   KLIK
 Jest NAS tam już 109 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie    

      KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :)
   KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
   KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!