środa, 5 lipca 2017

#festivalstar Worek pełen niespodzianek LIVE & got2b


Wypady na festiwale i koncerty to stały punkt wakacji. :) 
Cudowna paczka od GOT2B, zawiera wszystko co jest niezbędne by każdy wypad był wyjątkowy i niezapomniany. :) Znalazłam w niej same skarby. :) <3. :) Uwielbiam otrzymywać takie prezenty! :) Ten sprawił mi ogromną radość! :) <3 Poczułam się jak #festivalstar ! :)
W paczce nie zabrakło jednorożca. <3 :D 




Od niego zacznę ! :) Cudowny powerbank, co prawda mam już taki, nawet identyczny, ale to nic! :) Ofiaruje go Borysowi! :) Nigdy nie zabraknie nam energii by zrobić pamiątkowe zdjęcia. :) Jednorożec poratuje.  :D 
 Prześliczny różowy wianek, od teraz niejedna fryzura będzie little hippie. :D 
            Tatuaże! :D Z motywem naszyjnika i bransoletek z miętowym akcentem. :)
 Lakier do włosów z efektem shine. :) Piękna fryzura, która przetrwa wszystko. :) 
 Suchy szampon Got2b. :) Błyskawicznie poprawi fryzurę, nawet po ciężkiej nocy będzie wyglądać idealnie. :) 
 Zestaw obiektywów by żadna chwila mi nie umknęła. :) Już je testowałam i są naprawdę dobre. :) To must have na  wakacje. :)

 Dwa spraye jednodniowe koloryzujące, farba LIVE Ultra/Pastel w odcieniu pink i baby blue. <3 : ) 
Przepiękne pastelowe kolory. :) Każdego dnia inna fryzura i inny kolorek! :) Jak szaleć to szaleć. :)


 A tutaj coś dla odważnych piękne różowe włosy na dłużej. :) Odważysz się ? :D 
<3 
 Festiwalowy worek/plecak w którym znalazłam te wszystkie skarby. :) W stylu hippie. :) Jest niezwykle pakowany. :) Bez niego nie ma festiwalowej stylizacji. :) To także must have lata! :)



A na koniec pelerynka przeciw deszczowa, już żadna zła pogoda nie zepsuje nam zabawy! :)

<3
Lot of love
Wasza
Nataliette


  KLIK
 Jest NAS tam już 109 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie  
 KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :) 
   KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
 KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)

5 komentarzy:

  1. O kurczę! Znów tyle przeuroczych rzeczy ^^ Ah... zawsze gdy tu wchodzimy to jakoś tak nam się humor poprawia. Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super prezenty!!! Teraz każdy festival będzie udaną imprezą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczuszka <3 musze chyba takiego power banka zakupic dla mojej Natalki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!