środa, 12 lipca 2017

Liferia BOX Summer Vibes - kosmetyczne pudełko by Nataliette


Letnia odsłona Liferia BOX! :) Zachwyciła mnie zawartością. :) W pudełko znalazłam same perełki. Najbardziej zakochałam się w peelingu i szmince. :)  Są naprawdę genialne! :) Uwielbiam Liferia za to, że każda zawartość jest miłą niespodzianką. :)
W  każdym pudełko znajdziemy od 5-6 itemek. :)
I zwykle są to pełnowymiarowe produkty!! Co jest dość rzadkie w tego typu Boxach. :)

A oto zwartość :


NABLA / MATOWA SZMINKA DIVA CRIME ODCIEŃ OMBRE ROSE /4,2 G / 55 ZŁ


Marka Nable szturmem wchodzi na polski rynek. ;) Skradła wiele serc, w tym także moje. Odcień jest niezwykle piękny, letni delikatny, brąz z nutą różu. Pomadka jest bardzo trwała, nie wysusza ust.  Opakowanie niezwykle eleganckie. :):) W boxie znalazłam wersje pełnowymiarową. :) 



LAB 5033 PEELING DO CIAŁA/ ANGLIA/ 200 ML/40 ZŁ


Peeling do ciała o morskim zapachu. :) Zapakowane w niezwykle wygodnym opakowaniu. Znacznie bardziej lubię peelingi w pojemniczkach niż tubkach. :)  Bardzo dobrze oczyszcza skórę i sprawia, że staje się miękka i delikatna. Sam zapach jest dość mocny, ale dla mnie on zupełnie nie przeszkadza. :)
Zawiera minerały z Morza Martwego i witaminę C. :) Przyjemnie chłodzi skórę! :) 
Produkt pełnowymiarowy.



DERMO PHARMA, HYDROŻELOWE PŁATKI 4D POD OCZY/ POLSKA /2 SZTUKI / 7 ZŁ


Płatki pod oczka, których zadaniem jest zlikwidować cienie i nawilżyć skórę pod oczami. :)  :) By efekt był lepszy przed użycie dobrze jest jej wsadzić do lodówki na 5 min, miły efekt chłodu gwarantowany. Zawierają kwas hialuronowy, ekstrakt z miłorzębu i fitokolagen.



SKIN DRENCH / KREM NA NOC / ANGLIA / 50 ML /120 ZŁ


Krem głęboko nawilżający do skóry szarej i matowej. Stosuje się go na noc.Zawiera witaminę E, która chroni skórę przed wolnymi rodnikami. Jest to wersja pełnowymiarowa. :) Jestem niezwykle ciekawa jak się sprawdzi. :)


IDEA TOSCANA/NATURALNY SZAMPON DO WŁOSÓW / WŁOCHY/50 ML /30 ZŁ

Szampon naturalny. ;) W wersji travel/podróżnej. :)  Usuwa zanieczyszczenia nagromadzone na włosach nie uszkadzając ich delikatnej struktury, bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy. :




Cały Box bardzo mnie zachwycił, :D będę to powtarzać. ;D Jest zdecydowanie wart swojej ceny. :)
A produkty są strzałem w 10. :)

Lot of love 
Nataliette

   KLIK
 Jest NAS tam już 110 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie
   KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :) 
   KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
  KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!