niedziela, 23 lipca 2017

Made in Sephora Maseczkowe szalenstwo by Nataliette


Ślicznotki! :) Maseczki marki Sephora kusiły mnie od dawna, postanowiłam wypróbować wszystkie ! :) 
Do rąk, stópek, twarzy, nosek, usta i pod oczka. :)
Pielęgnacja od głów do stóp. :) 
<3 :) Mam już swoich ulubieńców! :) Niektóre miałam okazje testować już wcześniej. :) 
Jestem ogromną fanką marki, więc trudno mi się nim oprzeć. :D 




 Maseczka do rąk Arganowa
15,00 pln

Pielęgnacja rąk w 15 minut zabawy i frajdy. Dwie rękawiczki nasączone z specjalna formuło, która nie spływa pod czas domowy czynności. :) Cała seria inspirowana jest azjatyckim rytuałem piękna. :) Maska z Avocado ma zadanie odżywić i poprawić kondycje popękanych rąk. :) Działa przeciwstarzeniowo, poprawia koloryt skóry. Po użyciu dłonie są nawilżone. :)

:)


Maska do stóp  Lawendowa

15,00 pln


Maska do stóp Lawendowa która w 20 minut sprawi, że stópki staną się piękne i niezwykle delikatne. :) Te skarpetki łagodzą uczucie ciężkich i zmęczonych nóg.  Odprężają i sprawiają, że nogi stają się lekkie i "zrelaksowane" :D Po użyciu skóra jest miękka jak u dziecka. :) Maska ma bardzo przyjemny zapach . Skarpetki są odpowiednie do każdej wielkości stópki, zapinają się na kostce samoprzylepnym języczkiem. 





Maseczka z tkaniny do twarzy Efekt drugiej skóry - Alga

19,00 pln

Maseczka do twarzy Algi - Oczyszczająca. Usuwa zanieczyszczenia sprawiając, że cera wygląda promiennie i pięknie. :) Dobrze dopasowuje się do twarzy. :) 
Ma przyjemny zapach. :) Daje miło uczucie odświeżenia. :) 
Uwielbiam ją! :)



Maseczka w płatkach pod oczy Awokado

19,00 pln
Maseczka w płatkach pod oczy Awokado - Odżywcza regenerująca.
Jest idealna do delikatnej skóry konturu oka. Rozjaśnia cienie, daje uczucie ukojenia. :) Jej niewielki rozmiar pozwala mieć ją wszędzie ze sobą. :)  Będzie idealna do kosmetyczki na wakacje. :) 


Maseczka z ekstraktem z węgla
9,00 pln
Mały płatek na nosek. Wystarczy 15 minut by oczyścić skórę. :) Skutecznie usuwa zaskórniki i oczyszcza pory. Doskonale usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. :) Skóra jest promienna, gładka po prostu piękna. :) 
Zawiera ekstrakt z węgla. :) Gdy przykleimy ją na nosek trzeba zwilżyć wodą.



  Maseczka do ust Róża
9,00 pln
Piękne usta w 15 minut.  Pielęgnacja ust i konturu w tak krótki czasie tylko z Sephora. :D  Nawilża i zmiękcza skórę ust. Stają się delikatne i maksymalnie odżywione. :)
Dla utrzymania jak najlepszego efektu należy używać ją 3 razy w tygodniu. :)
Koniec z suchymi i popękanymi ustami. :) Od teraz będą piękne i całuśne. :)


Która jest Waszą ulubioną? :) Pokochałam wszystkie! :D

Lot of love 
Nataliette

  KLIK
 Jest NAS tam już 110 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie
 KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :) 
    KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
   KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)

3 komentarze:

  1. O kurde! Nigdy o nich nie słyszałyśmy, a tu proszę! Świetna recenzja - jak zawsze. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!