sobota, 1 lipca 2017

Wyprzedazowy HAUL plecak, ciuszki, dodatki By Nataliette


Skarby jakie kupiłam na wyprzedażach. :) Jestem zakochana w każdej itemce i niezwykle zadowolona z łupów. ;) Szczególnie z pędzli, poduszki, plecaka, pompom  <3. :)
Nie zanudzam i zapraszam do oglądania. :)

 Kup/buy
Pędzle - HERE
Pompon różowy - HERE

Prześliczne pędzelki w stylu syrenki. :) Było wiele kolorów do wyboru, skusiłam się na miętowe z różowym akcentem. :) Na żywo wyglądają jeszcze piękniej! :) 
Są bardzo delikatne i wykonane z duża starannością. :)
Prześliczny różowy pompom, który na zdjęciu w sklepie wyglądał jak beż, jakie było miłe rozczarowanie jak zobaczyłam baby pink <3. :D Zakochałam się w nim, takiego odcieniu różu jeszcze nie mam. ;D 

Plecak
 Kup/buy - HERE
Plecak, o którym długo marzyłam, jest taki idealny. :)
Jego wymiary są małe, nie mniej jednak jest niezwykle pakowany. :) 
W środku znalazłam misia. :D Co było niezwykle miłe i urocze. :)
Jak ja kocham takie słodkie niespodzianki <3. :)

 Kup/buy
Okulary - HERE
Pędzle  - HERE
Pompon - HERE
Prześliczne okulary w odcieniu golden rose. :)
Wyglądają elegancko i kobieco. Wykonane bardzo starannie i solidnie. :)
Szkiełka są lustrzane. 
Cudeńka!
 Kup/buy
Buty - HERE

Buciki, kupiłam je z myślą o zimie. ;D Takiego odcienia różu nie miałam. :D Te są bardziej pudrowe. :) Niezwykle urocze i cieplutkie. :) Wybrałam rozmiar 37 by moc nakładać cieplejszą skarpetkę. :)

 Kup/buy
Okulary - HERE

Okularki Leonki w odcieniu różu neonowego. Są lustrzane a ich górna część oprawy zdobiona jakby bursztynem. Niezwykle pięknie to wygląda. :) Jestem nimi oczarowana. :)
 Kup/buy
Czapka - HERE

Ciepła klasyczna czapka z pompom. :)  Kolejna itemka z myślą o chłodnych dniach. Obok już nawet kupiłam do niej apaszkę, ale to w innym sklepie, inny haul, także pokaże niebawem. :)
Sama czapa jest bardzo cieplutka i taka urocza.:)

 Kup/buy
Pędzle - HERE
Okulary - HERE
Pompom - HERE
 Kup/buy
Bikini - HERE

Bikini w odcieniu baby pink który odsłania ramiona. Dół jest z wyższym stanem, co wygląda bardzo elegancko i niewulgarnie. To perełka tego lata. :) Prezentuje się kusząco i dziewczęco. :)

Kup/buy
Poduszka LED kocia łapka - HERE

Mniau mniau mniau! :D A co, to takie kocie! :) Rozkoszna podusia - mruczusia. :D Prześliczna poduszka kocia łapka, nie ukrywam wiedziałam, że muszę ją kupić. :) W zestawie od razu z bateriami. :) Zmienia pięknie kolory i daje bardzo dużo światła. :) To świetny prezent dla kociary jak i dziecka, które boi się ciemności. ;) 

 Kup/buy
Torebka - HERE

Elegancka torebka w niezwykłym kolorze beżu. :) Ma aż 3 przegródki w tym jedną na zamek. Zdobiona jest kłódką. Wygląda bardzo kobieco, noszę ją teraz cały czas. :) Nakładam ją do czarnych stylizacji. :) Wykonana bardzo starannie z dbałością o detale - co mnie oczarowało. :)
Za taką cenę myślę o następnej. :) 
<3. :)
 Kup/buy
Bluza z koszulą - HERE

Prosta bluza z koszulą w kartkę. :) Wygląda bardzo elegancko w wielu stylizacjach. :) Pasuje do czarnych spodni jak i do beżowych. :) Wykonana z dobrego jakościowo materiału, który jest przyjemny w dotyku. :) Bardzo dobrze układa się na ciele. :)

 Kup/buy
Czapka - HERE
Torebka - HERE

Kup/buy
Czapka  - HERE

A na koniec czapeczka, którą zamówiłam Borysowi. :) Regulowana z tyłu. :)
W odcieniu szarości/zieleni.
To jego druga ma także czarną. :) Jest z niej niezwykle zadowolony. :)

To wszystko! :)
Do zakupów wykorzystałam kod rabatowy na 12%!
Use Code【SW1001】to get 12% OFF 

Lot of love 
Nataliette

   KLIK
 Jest NAS tam już 109 000 + ! No, dalej nie daj się prosić. :) 
Wpadnij do mojego "Domku" :) I bądź kolejnym Jednorożcem w rodzinie  
  KLIK 
A tutaj to nie ukrywam, że jestem taka aktywna jak żółwik :)
     KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)
 KLIK
Tutaj informuje o nowych notkach na blogu :)

2 komentarze:

  1. Tyle wspaniałości, że nie wiadomo na czym oko zawiesić :D Pędzle ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze:) Bardzo je cenie :) Uwielbiam kontakt z Wami!